פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מותשת ומיואשת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל.
מאז שהצטרפתי ל"הוט", אני חיה בתחושה שגונבים אותי. כשאני דורשת הסברים מהנציגים, הם מגמגמים, לא יודעים איך להסביר ובכל פעם ממציאים סיפור חדש. פשוט גובים איזה סכום שבא להם מבלי להסביר.
אני מנוייה של הוט על "מבצע" טריפל מ2007. את המקרה הלא ישר שהיה לי איתם לפני שנה, אני חוסכת מכם כי בסופ, פשוט הרמתי ידיים אבל עכשיו, בחודשים האחרונים (בשנה השנייה שאני מנויה שלהם), יש סיפור חדש.
כשנציגה הסבירה לי את פרטי ההתקשרות (196 שח לחודש+טלפון 19 +אינטרנט 39+ממיר נוסף 10+ שני וי או די חינם) סהכ 264 הסכמתי לשירות.
במהלך התקופה, כרטיס האשראי הסתיים. כשהנפקתי אשראי חדש,מסרתי את פרטיו. מבלי להודיע לי ומבלי לחשוב על לעדכן אותי, שינו לי את סכומי החיוב ופשוט חייבו אותי על חבילת ערוצים (שהייתה כבר כלולה במחיר ההתחלתי) וכן חייבו אותי על עוד כל מיני מטעמים חדשים...
אני התחייבתי לשלם 264 שקלים לחודש ואני לא מוכנה לשלם מעבר לזה. זו חוצפה וזה זלזול בכספ של אנשים. החברה מתנהגת לכל אורך הדרך בצורה לא אמינה ולא רצינית. לגבות כסף הם תמיד זוכרים אבל להסביר על מה ולמה, הם לא מסוגלים.גניבה לאור יום. מה עוד שהחשבונית באתר, לא מעודכנת ולא נכונה. בחשבונית הם כותבים סכום אחד אבל חשבון הבנק שלי אומר סכום אחר, תמיד גבוה יותר.
החודש חייבו אותי ב360 שח!!!
כשאני מבקשת מנציג להסביר לי (ועד שמשיגים אותם ועד שמסבירים, ואז זה מתנתק וצריכ שוב להסביר הכל מחדש...), הוא מתבלבל ואומר "החיוב כולל וי או די של החודש הקודם וגם חיוב של החודש הבא, וחיוב של ממיר עבור החודש הבא" וכל מיני דברים שפשוט אינם מתקבלים על הדעת!!! (זוכרים, וי או יד אני אמורה לקבל כחלק מהחבילה...)
על מי אתם עובדים??
למה אתם מזלזלים בלקוחות שלכם ככה?
מחיי לא שמעתי הסבר יותר מבזה מזה.
התחייבתם מולי לחיוב מסויים- עימדו בו!
נדמה שכאילו המטרה שלכם היא רק להתיש את הלקוחות שכבר ירימו ידיים ולא יבדקו את החיוב עד לתום ההתחייבות!!!!! אני מסרבת לעשות זאת. הכסף שלי לא גדל על העצים ואני לא מוכנה שיזלזלו בו ובי כפי שאתם עושים!
הלקוחות שלכם הם אנשים פשוטים שרק מבקשים לקבל שירות הוגן במחיר הוגן. ההתנהלות של החברה לקויה וחצופה. תקנו זאת!
ועוגמת נפש סוג הנזק :
לפצות אותי על כל הסכומים שנלקחו ממני לשווא, ללא כל סיבה וללא הסבר. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' אילני טופלה במסגרת פנייתה למחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' אילני טופלה במסגרת פנייתה למחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה