פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה לאחר מספר פניות על בעית תשתית בהתקנה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאור מבצע שהוצע לי החלטתי להתחבר לשירותי הטלפון והאינטרנט של הוט. בפועל הגיע טכנאי, הלך, חזר ובדק (נעלם לכחצי שעה בלי שום עידכון) לבסוך חזר וטען שיש בעיה עם התשתית בין הארון הראשי והדירה שלי (לטלויזיה יש חיבור ליס, וקים כיום טלפון בזק) וחלק זה באחריות בזק. הוא טען שהוט פותחים קריאת שרות לבזק ודואגים להמשך טיפול. מאז עברו כחודשיים ואפילו איני מצליח לברר את מצב הקריאה בהוט. הובטח לי ע"י מס נציגים כשייצרתי קשר שיחזרו אלי עם עידכון ועד היום כלום. האם יש תחרות אמיתית בשוק?
ברור מצב הפניה וטיפול בהתקנה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר אלדר טופלה במסגרת מחלקת פניות הציבור,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר אלדר טופלה במסגרת מחלקת פניות הציבור,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה