פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שיחות טלפון שלא נעשו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בצפייה בחשבונית שלי נדהמתי לגלות חיוב הגבוה פי 3 מהממוצע אליו אני רגילה. בשיחה עם נציג של הוט, נאמר לי על ידו כי בוצעו שיחות לחו"ל ולמספרי 1-800 בארץ (1-800 זה חינם למיטב ידיעתי. כנרה שבהוט יודעים אחרת). כשאמרתי שלא היה ולא נברא טען הנציג (שמו האדי אני חושבת) שהמערכת שלהם אף פעם לא טועה ואין שום סיכוי שהשיחות לא נעשו (ציטוט מדויק).
ביקשתי פירוט שיחות, שעות ותאריכים כדי לברר את הנושא, ונעניתי כי אחוייב בעבור הפירוט ב-8 ש"ח.
כשהתקוממתי, אמר לי הנציג "זה רק 8 שקלים". גם אם זה היה עולה שקל אחד זו עדיין חוצפה. טענתי בפניו שלא יתכן שהם גובים ממני כסף בעבור משהו שלא ביצעתי ואז מחייבים אותי לשלם עוד כסף כדי לבדוק את העניין.
תשובה מניחה את הדעת כמובן שלא קיבלתי. דרשתי לדבר עם מנהל או אחראי משמרת, ונאמר לי כי גם מישהו בעמדה כזו לא יפתור אותי מהתשלום. כשהתעקשתי לדבר עם נציג בסמכות גבוהה יותר, הובטח לי כי יחזרו אלי תוך 4 שעות. מאז חלפו 6 שעות וכמובן שלא קיבלתי אף שיחת טלפון.
גניבה לאור יום ושירות לקוחות מזעזע. חוצפה!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של גב' חורש טופלה במסגרת שיחה עם נציגת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של גב' חורש טופלה במסגרת שיחה עם נציגת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה