פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גבייה לאחר הקפאה והעברת מנוי!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מחודש אוקטובר הקפאתי את המנוי והמשיכו לגבות ממני כל חודש, לאחר מכן שביצעתי העברת מנוי לחברה (אני חייבת לציין שביצוע ההעברה לוותה בכמויות של טלפונים עם אנשים שונים שלא ידעו דבר על הנעשה קודם לכן מול אותה חברה בשירות הלקוחות וזמן לא הגיוני לשיחה (3 שיחות נערכו למעלה משעה וחצי)
hot הצהירו כי יזכו את חשבון האשראי שלי בסכום שמגיע לי (כ-1300 ש"ח) היום לפני שבאתי לכתוב, נתתי קרדיט (מיותר מסתבר) להוט ועשיתי בדיקה האם החשבון שלי זוכה החודש... ומה גיליתי? לא רק שלא זיכו אותי גם החודש גבו ממני כסף!!!! אתם קיבלתם והתחלתם לגבות מכרטיס אשראי אחר ואתם ממשיכים לגבות גם ממני??????????????
אני מעולם לא התלוננתי על שום חברה, אבל יש גבול לחוסר שירות ושירות הלקוי שהחברה הזאת מציעה ללקוחות שלה!
מצפה למענה מיידי מכם, מחר אתקשר נראה כמה זמן זה ייקח ואיזה תשובות אני אקבל...
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של חמישה חודשים אחרונים !!!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' זמיר טופלה במסגרת שיחה עם נציג ממחלקת מעברי דירה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' זמיר טופלה במסגרת שיחה עם נציג ממחלקת מעברי דירה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה