פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מהוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקות מהוט.
ב 08\06\23 ביקשתי להקפיא את המנוי בהוט למשך 14 חודשים. נציג הוט הסביר לי
שאין אפשרות להקפיא יותר מ 6 חודשים. לא היה לי ברירה אלה להיתנק מכיוון שלא היה לי דירה. היה עליי לשלם קנס 640 שח עבור טלפון כבלים וטלויזיה. בקשתי לדבר
עים נציג בכיר. ואכן נציגה בכירה התקשרה בקישתי הנחה על גובה הקנס נציגת
הוט בדקה היתקשרה שוב ואמרה שקיבלתי 50% הנחה ושאני צריך לשלם 320 שח
ביררתי עים נציגת הוט כמה סך הכול אני צריך לשלם והיא אמרה 320 שח קנס ועוד
תשלום עבור חלק היחסי של החודש השישי בערך היה עליי לשלם 680 שח
לאחר ההיתנתקות.ב 08\06\25 הגיע טכנאי של הוט לביתי ולקח את הציוד של הוט
ב08\07\2 חויבתי בכרטיס אשראי 451 שח. וב 08\08\2 חויבתי בעוד 720 שח
סך הכול חויבתי לאחר ההתנתקות 1171 שח התקשרתי להוט לאחר בירור בשיחה
ממשוכת עים נציג הוט נימצאה הטעות והטעות היתה בתאריך ההתנתקות
שלחתי בפקס את טופס ההתנתקות והסתבר לנציג הוט שנעשתה טעות הנציג תיקן
את הטעות ואמר שכספי יוחזר ביקשתי אישור בכתב נציג הוט אמר לי שאין אפשרות
לקבל בכתב אישור.ב 08\10\2 לאחר חודשיים המתנה הוחזר לי 540 שח כפי
שהובטח. לאחר מכן שוב חויבתי 1274 שח שוב התשרתי להוט לברר את פשר
החיוב לאחר ויכוח סוער שוב היתגלתה טעות נציג הוט התנצל ואמר שחיובתי
בטעות ושיוחזר לי כול כספי 1274 שח ביקשתי החזר מיידי נאמר לי שאין אפשרות
ביקשתי לדבר עים נציג בכיר. למחרת התקשרה נציגה בכירה בשם דיטי אמזלג
ואמרה לי שהיא בדקה ושנפלה טעות והתנצלה בפניי והיבטיחה שכספי 1274 שח
יוחזר ב 08\10\27 ביקשתי התחיבות זו בכתב אמרה לי שאין אפשרות.כספי לא
הוחזר כמובטח. ב 11/08 התקשרתי שוב להוט לברר מדוע לא הוחזר לי כספי
הועברתי לטיפול בטלפון מנציג לנציג תוך המתנה שעות רבות עד שהשיחה
נותקה .למחרת התקשרתי שוב לאחר המתנה ארוכה מאוד דיברתי עם נציג הוט
ובישתי שיטפלו בבעיה שלי הוא הבטיח שיצרו איתי קשר.
המתנתי מספר ימים לא דובים ולא יער אף נציג הוט לא התקשר.
באין ברירה פניתי לחברת האשראי ובצעתי הכחשת עיסקה ומיד קיבלתי את כספי
1274 שח. לאחר מספר ימים מתקשר נציג הוט שאלתי אותו מה רצונך והוא אמר
לטפל בבעיתי אמרתי שכעת אין לי דרישות שקיבלתי את כספי מחברת האשראי
ואז הוא אמר לי שנישלחו אלי צ"קים. וזאת לאחר שהובטח לי שיזכו אותי בחשבון
האשראי ע"י הגברת דיטי אמזלג. ביקשתי ממנו שיעזבו אותי לנפשי.
לאחר כל זאת הופקד לחשבוני בתאריך 25/11/08 סכום של 870 ש"ח באמצעות
כרטיס האשראי ושוב חויבתי בסכום של 477 ש"ח בתאריך 25/11/08 כך שנוצר פער
של 398 ש"ח כתוצאה מטעויות של HOT. לאחר כחודשיים קיבלתי מכתב ממשרד עורכי דין "ח.כהן" שעלי לשלם סכום של 700 ש"ח, 398 ש"ח עבור החוב ובנוסף
300 ש"ח עבור טירחת עו"ד. התקשרתי ל HOT והם סירבו לדבר איתי מכיוון
שהתיק עבר לטיפול עו"ד. התקשרתי לעו"ד והסתבר שישנם שני תיקים כשעל כל
תיק אני צריך לשלם 700 ש"ח, סך הכל 1400 ש"ח. לקחתי יום חופש ונסעתי
למשרד עו"ד והצגתי את העובדות בפניהם והם לא מוכנים לוותר על שכר טירחתם.
אני שואל: א. למה עלי לשלם שכר טירחת עו"ד על טעויות קשות שנעשו ע"י HOT?
ב. הסכום שעלי להחזיר כתוצאה מטעויות של HOT הוא 398 ש"ח.
ג. למה חברת HOT לא פנתה אלי לאחר כל הטעויות שנעשו על מנת
להסדיר את התשלום?
אבקש עזרה מכל מי שיכול על מנת לפתור בעיה זו.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר אוחיון טופלה במסגרת פניות הציבור
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר אוחיון טופלה במסגרת פניות הציבור
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה