פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות וטיפול בבעיות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות של הוט כבר מספר שנים. בחודש אוקטובר האחרון עברנו דירה וכאן החלו הבעיות- האינטרנט מתנתק ללא הפסקה והטלפון רוב שעות היום לא עובד.
כל טכנאי שהגיע טען משהו אחר- פעם זו בעיה בחיבורים, פעם בתשתית ופעם ב"עוצמת האות" באזור. גם ה"טכנאי הבכיר" לא עזר מכיוון שהתקלות חוזרות על עצמן שוב ושוב.
בנוסף, בחודש נובמבר תיאמה לי נציגת שרות טכנאי שלא הגיע מעולם! לטענתם, היא לא תיאמה לי טכנאי אלא רק העבירה בקשה לתיאום והיו צריכים לחזור אליי שזה בסדר.... עדיין לא חזרו.
בעקבות כל התקלות הנ"ל מנהל בשם אלכס הבטיח לטפל בנושא באופן מיידי! מחודש נובמבר אני מחכה לטיפול בנושאים הטכניים ולקבלת פיצוי על התקלות הרבות, העלות של השיחות שלי למוקד הוט(ממוצע של 45 דקות המתנה, לא כולל ניתוקים חוזרים ונשנים של הנציגים) וכמובן, הטכנאי שלא הגיע......(נאלצתי להפסיד שעות עבודה כדי להיות בבית בזמן).
החודש נגמרה ההתחייבות שלנו להוט וכבר באמצע חודש שעבר יצרנו קשר עם הוט כדי להחליף מסלול לטריפל. נציגה "מקסימה" בשם מעיין לקחה את הנושא לטיפולה, שלחה לנו טכנאי לטיפול בתקלות ופה נעצר הנושא. אנחנו עדיין ממתינים שיצרו איתנו קשר כדי לשנות מסלול. כמובן שממעיין לא שמענו יותר.
ביום א' שעבר יצרה איתי קשר נציגה בשם אביגיל, בעקבות הודעה ששלחנו באתר, כשאמרתי לה שברצוננו להתנתק היא הבטיחה לטפל בכל מיידית! היא חזרה אליי כעבור זמן קצר ואמרה שבגלל שכבר מאוחר(בארבע אחרי הצהריים?!) היא תיצור קשר עם אלכס(המנהל מאוקטובר.....) ותחזור אליי למחרת עם תשובות לגביי הפיצוי שהובטח לי ע"י אלכס(מאוקטובר.....) ולגביי המעבר למסלול טריפל. אני מחכה כבר שבוע שתחזור אלי.........!!!!
השירות מתחת לכל ביקורת, זילזול בלקוחות ברמות מפחידות! זמן ההמתנה לנציג שרות לא הגיוני!
אנא עזרתכם בנושא. לא ייתכן שנמשיך לשלם ולא נקבל שירות!
אי קבלת מוצר ושרות כראוי סוג הנזק :
פתרון התקלות+העברה למסלול טריפל+קבלת פיצוי כספי! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' משיח טופלה במסגרת פנייתה למחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' משיח טופלה במסגרת פנייתה למחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה