פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון הבנק ללא ידיעתי ורצון להתנתק בשל "הפרת החוזה" מטעם החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
באוקטובר 2007 הצטרפתי למבצע הטריפל של הוט. במסגרת המבצע ניתנה לי נקודה נוספת בחינם וללא חיוב כלשהו, זאת תוך התחייבות מצידי להיות מחובר שנתיים לחברת הוט.
בשבוע האחרון, בדקתי את החשבונית החודשית של הוט ולתדהמתי גיליתי שישנו חיוב כספי מעבר למה שסוכם עליו בהצטרפותי למבצע. מבירור עם שירות הלקוחות התברר שמזה כחודשיים אני מחוייב על התקנה של נקודה נוספת. חשוב לציין, שחברת הוט שמציפה אותנו בפרסומיה אודות מבצעים, סרטים וכיו"ב לא טרחה אפילו לשלוח מסרון האומר שהם משנים את סכום החיוב החודשי והמשיכה לחייב את החשבון ללא ידיעתי. התנהגות זו נתפסת כנבזית ושפלה בעיניי ומדובר בגניבה לאור יום. לא ייתכן שחברה המכבדת את עצמה תחייב את חשבון הבנק על סכום כספי מעבר למה שסוכם עימה ללא תיאום עם בעליו. התנהגות זו מצד הוט גרמה לי לרצות להתנתק משירותיה ולצאת מבמבצע, זאת בשל הפרת החברה את תנאי המבצע. לטענת החברה הדבר נעשה בטעות. אחד הדברים שלמדתי מהחיים, זה שעל טעויות משלמים. חשוב לציין שזו אינה הפעם הראשונה שהוט טועה בחישובים הכספיים לטובתה. הדבר שמפליא עוד יותר הוא שמעולם לא נתקלתי בטעות חיוב לחובתה של הוט, כלומר שחשובני יחוייב בטעות בפחות כסף.
כשהעלתי בפני נציגת שימור הלקוחות שברצוני להתנתק בגלל הפרתם את תנאי החוזה, היא השיבה שעליי לשלם קנס של כ-600 ש"ח. חשוב להבהיר שחברת הוט היא זו שהפרה את תנאי החוזה ולא אני. במקרה כזה, הוט היא זו שאמורה לפצות אותי על עוגמת הנפש ועל התנהגותה הנבזית. אך איני דורש פיצוי, אני דורש התנתקות משירותי הטלוויזיה של הוט ללא כל חיוב או קנס, ואם החברה אכן מעוניינת שישולם קנס, עליה לשלם לי את הקנס בעצמה. מכיוון שנתוני חשבון הבנק נמצאים בידי הוט, איני יכול לעשות דבר. את הצעת שימור הלקוחות לזכות את חשבוני על הסכום שנגבה ב"בטעות" איני מוכן לקבל, שכן התנהגות החברה היא זו שגרמה לי לרצות להתנתק ולא הסכום הזניח שגבו מחשבוני.
אני פונה דרככם לחברה שתסייעו לי להתנתק משירותי הטלוויזיה שלהם ללא תשלום כלשהו מצידי. חשוב לציין שנציגת שימור הלקוחות הציעה שאם אני אעבור לחברה המתחרה "יס", היא תשלם על תשלום הקנס, אך מכיוון שאיני מעוניין להצטרף לחברת יס או כל חברה אחרת, אני מעוניין להתנתק משירותי הטלוויזיה ללא כל תשלום, זאת בשל הפרת תנאי החוזה מצד הוט.

דבר נוסף, כשהתקשרתי לשירות הלקוחות ענתה לי נציגה בשם "פאתן", לאחר שהסברתי לה את הבעייה ארוכות ובקשתי לשוחח עם מנהל, היא ביקשה ממני להמתין בטענה שהיא מעבירה אותי למנהל, אך כעבור המתנה מייגעת של כ-10 דקות, מסתבר שהנציגה "נבהלה", לא ידעה למצוא פתרון לבעייה שלי ופשוט העבירה אותי למוקד דובר הרוסית. התנהגות נבזית מאין כמוה המעידה על החובבנות ועל חוסר המקצועיות של הנציגה.

אניע מנצל את ההזדמנות הזו כדי להזהיר את לקוחותיה של חברת הוט שיבדקו בשבע עיניים את החיובים הכספיים כי יכול להיות שטעויות כאלו חוזרות על עצמן ולא רק בחשבון שלי. שימו לב!
מחכה ליום שבו איזה ח"כ יעלה הצעת חוק שתחייב את החברות מהסוג של הוט להודיע ללקוחותיהם על סיום מבצע/חיוב נוספים לחשבון כדי שיפסיקו לעשות את העולה על רוחן בחשבונות הבנק שלנו.

עלבון סוג הנזק :
ניתוק משירותי הטלוויזיה של הוט ללא חיוב או תשלום קנס פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר ענבה טופלה במסגרת שיחה עם מחלקת פניות הציבור,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר ענבה טופלה במסגרת שיחה עם מחלקת פניות הציבור,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה