|
|
|
|
|
|
הבטחות ואין דיווח ללקוח על שינוי |
נושא התלונה: |
קרן אריה |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
חברת הוט מחליטה להוריד ערוצים ולסגור ערוצים בלי לדווח ללקוח ואחרי שהלקוח שם לב הם אומרים זה לא בחבילה החלטנו לשנות וגם הם מבטיחים לחזור אחרי 48 שעות אליי חזרו אחרי חודש ומה שמבטיחים הסוכנים שלהם רק שקרים ואני מחכה לתשובה וכל פעם אותו תקליט שחוזר על עצמו כול חודש יש לי את אותו הסרט כול פעם ערוץ אחר בממיר אחר אני מציין שאני מנוי אצלהם ב2 מנויי כבלי ואינטרנט ומנוי אחד טלפון
כול חודש אותו סיפור של הערוצים כול פעם הם אומרים משהו אחר אני פשוט נמאס לי אני מעוניין להיתנק משורות הטלויזה שלהם וכול פעם שעות בטלפון כול חודש אותו סיפור
אני מעוניין בניתוק או פיצויי הולם על כול חודש וחודש עם אותו סיפור שהסוכן מבטיח והפועל הכול שונה וכול חודש ערוץ אחר בממיר אחר ועוד רציתי להיצטרף לשרות הHD שלהם אני כבר החלטתי לעזוב כי כול חודש אני צריך לחכות חודש לתשובה שהם מבטיחים 48 שעות אולי 48 יום ולחשוב שיש לי זמן כול 48 שעות להיתקשר ולבזבז את הזמן שלי על הטלפונים דיייי נמאס
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שינוי בשרות ללקוח או ניתוק ופיצויי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתה של הגב' שחף טופלה במסגרת מחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתה של הגב' שחף טופלה במסגרת מחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|