פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני לקוח מזה שנים רבות של הוט, הכול התחיל לפני כ- 7 חודשים, הוט יצאו במבצע של חיבור ממיר HD והוזלת עלויות, ביקשתי להתחבר חיברו לי את הממיר החדש בעלות כוללת של כ- 280 ש"ח כולל אינטרנט טלויזיה וטלפון. לאחר כמה ימים התברר שהממיר מעוות את התמונה בקשתי לבטל את הממיר נשלח לי טכנאי כדי לאמת את טענתי, לאחר כחודש וחצי הגיע טכנאי לקחת את הממיר לבנתיים מופיע במחשבי HOT שהממיר מורכב בבתי, חשוב לציין שבחודשיים הנ"ל חייבו אותי ב- 600 ש"ח כול חודש, המשך כול התקופה (חודשיים) ביקשתי להתנתק אך בשיחה מול "מנהל שירות לקוחות" הודו בטעות סוכם והובטח שכספי יחזור אך לשווא ועדיין חוייבתי ב- 600 ש"ח, כאשר ראיתי שאין עם מי לדבר רק הבטחות... החלטתי להתקשר לאמריקן אקספרס ולבטל את החיוב ל- HOT וכמובן שהודעתי על ניתוק.
לפני כשבוע הגיע חוב של 900 ש"ח לאחר שיחה עם נציגת שירות נאמר לי שיחזירו לי 600 ש"ח על הכספים שנלקחו ממני בטעות עם הסדיר את החוב שקיים בהוט, כמובן שכעסתי מאוד על החוצפה.
לפני כיומיים כאשר שוחחתי עם נציגת שירות השיחה הסתיימה בזה שביקשתי להתנתק והובטח שתוך 48 שעות יגיע טכנאי, כמובן שעברו 48 שעות ועדיין לא הגיע טכנאי, כרגע תיאמתי התקנה מו YES אבל עדיין הממירים של HOT ישארו אצלי,
מבקש את עצעתכם בנושא
בברכה
עוגמת נפש, כספי, בזבוז זמן יקר וכו' סוג הנזק :
החזר החוב, ביטול החוב הקיים מענק כספי על עוגמת נפש ובזבוז של זמן יקר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר יעל טופלה במסגרת שיחתי עימו.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר יעל טופלה במסגרת שיחתי עימו.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה