פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של נציג מכירות וחוסר אפשרות להתנתק מן החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כחודשיים לפני סיום ההתקשרות שלי עם חברת הוט (מבצע טריפל) פנה אליי נציג של החברה והציע לי להמשיך את ההתקשרות עם החברה לשנה נוספת ,בחבילה זהה למה שהיה לי וזאת במחיר יקר יותר מן המחיר הנוכחי.ואף נתן לי במתנה חיבור ל3 מגה (וזאת למרות שלא הייתי מעוניין בזה-עקב העלות לספק) מאחר ואני מרוצה מן החברה הסכמתי.
לאחר מספר ימים התברר לי כי נציג החברה עידכן לי את החבילה היקרה יותר מסיום שיחתנו וזאת למרות שהחבילה שלי היתה רחוקה כחודשיים לפני סיומה והיתה זולה יותר.ובנוסף כי החיבור לאינטרנט התייקר לי פי שתיים.
שלחתי מיד פקס לחברה וביקשתי לבטל את ההסכם הטלפוני החדש.
חזרה אליי נציגת החברה והבטיחה לזכות את החודשיים שחוייבתי בהם מחיר יקר יותר והוסכם שהתקשר לחברה עם סיום הסכם ההתקשרות הישן.
כאשר פניתי לחברה אתמול ה17/03/09 התברר לי שלא זוכתי ואף ננזפתי ע"י נציגת השירות מכוון שכעת יש לי אינטרנט 3 מגה ולא סביר שלא השתמשתי בו (לא התחברתי ל3 מגה אצל הספק). ובמידה ואבקש להיתנתק כעת אשלם קנס.מכוון שלא עכנו לי את המבצע הישן ולא ניתן לדעת מתי יעשו זאת.
כלומר-אני לא יכול להיתנתק מן החברה.
ביקשתי לדבר עם מנהל אך לאחר התייעצות של הנציגה עם מנהל הוחלט המקרה לא דורש התערבות מנהל.
כספי סוג הנזק :
התנתקות מן החברה ללא קנס פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר זלינגר טופלה במסגרת טיפול של מחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר זלינגר טופלה במסגרת טיפול של מחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה