|
|
|
|
|
|
העלאת מחירים לעתים קרובות מידי בלי הודעה מוקדמת |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת "הוט" העלתה את מחיר התשתית של אינטרנט פעמיים בחצי השנה האחרונה.
לפני שנתיים התחברתי לתשתית אינטרנט של "הוט" - אז שילמתי 55 ש"ח לחודש עבור השירות. לפני חצי שנה קיבלתי חשבונית על סכום של 59 ש"ח ללא התראה מוקדמת. אחרי בירור נאמר שהמחירים עודכנו. החודש ראיתי חיוב של 64 ש"ח. שוב ביררתי וכמובן ששוב נאמר שהמחירים עודכנו, ושוב ללא התראה מוקדמת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
עדכון הלקוח לפחות חודשיים לפני שינוי המחיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתה של הגב' גאורגיצה טופלה במסגרת שיחה עם מחלקת פניות הציבור
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתה של הגב' גאורגיצה טופלה במסגרת שיחה עם מחלקת פניות הציבור
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|