פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחירים לעתים קרובות מידי בלי הודעה מוקדמת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת "הוט" העלתה את מחיר התשתית של אינטרנט פעמיים בחצי השנה האחרונה.
לפני שנתיים התחברתי לתשתית אינטרנט של "הוט" - אז שילמתי 55 ש"ח לחודש עבור השירות. לפני חצי שנה קיבלתי חשבונית על סכום של 59 ש"ח ללא התראה מוקדמת. אחרי בירור נאמר שהמחירים עודכנו. החודש ראיתי חיוב של 64 ש"ח. שוב ביררתי וכמובן ששוב נאמר שהמחירים עודכנו, ושוב ללא התראה מוקדמת.
כספי סוג הנזק :
עדכון הלקוח לפחות חודשיים לפני שינוי המחיר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' גאורגיצה טופלה במסגרת שיחה עם מחלקת פניות הציבור
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' גאורגיצה טופלה במסגרת שיחה עם מחלקת פניות הציבור
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה