פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא הצדקה מקשיש בן 80 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
משה שמשון הוא אדם קשיש בין 80 שבקושי מעביר תחנות בערוצי הטלוויזיה .בבדיקת חשבון של הוט הוברר שבשנתיים וחצי האחרונות גובים ממנו עבור התחברות ל וי או די .בבדיקה אם נציגת קשרי לקוחות שלחברת הוט נאמר ששמשון הזמין ערוץ זה דרך השלט. בבדיקה אם.שמשון אינו מבין על מה מדובר. בבדיקה אם נציגת הוט שמשון לא השתמש בשירות זה. והם מוכנים לזכותו רק על שישה חודשים .דרישתינו לזכותו על כל התקופה.כהזדהות אם שמשון התנתקנו שלושה מנוים של הוט ועברנו ליס..
עלבון סוג הנזק :
החזרת הכסף לכל התקופה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר טרנטו טופלה במסגרת שיחה עימי.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר טרנטו טופלה במסגרת שיחה עימי.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה