|
|
|
|
|
|
גביית כספים ללא הצדקה מקשיש בן 80 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
משה שמשון הוא אדם קשיש בין 80 שבקושי מעביר תחנות בערוצי הטלוויזיה .בבדיקת חשבון של הוט הוברר שבשנתיים וחצי האחרונות גובים ממנו עבור התחברות ל וי או די .בבדיקה אם נציגת קשרי לקוחות שלחברת הוט נאמר ששמשון הזמין ערוץ זה דרך השלט. בבדיקה אם.שמשון אינו מבין על מה מדובר. בבדיקה אם נציגת הוט שמשון לא השתמש בשירות זה. והם מוכנים לזכותו רק על שישה חודשים .דרישתינו לזכותו על כל התקופה.כהזדהות אם שמשון התנתקנו שלושה מנוים של הוט ועברנו ליס..
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף לכל התקופה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתו של מר טרנטו טופלה במסגרת שיחה עימי.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתו של מר טרנטו טופלה במסגרת שיחה עימי.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|