|
|
|
|
|
|
שינוי בחבילותוהורדת ערוצים ללא שום הודעה |
נושא התלונה: |
יום שישי 20 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באמצע ינואר 2009 הוסרו מספר ערוצים מהחבילה המקורית אליה התחברנו בשנת 2007 שטרם הסתיימה לאחר פנייה למוקד שרות הלקוחות ושיחה עם נציגה בשם טניה מצוות עדי (המנהלת הבכירה עימה התייעצה לא רצתה לדבר איתי) לאחר שלא לאחר שיחה ארוכה וטענות חוזרות ונשנות מצד הנציגה כי אני לא מבין ולא מקשיב ושהוט הינה חברה דינמית שיכולה להסיר ולהוסיף ערוצים לא קיבלתי מענה ותשובה מספקת לדרישותי להחזיר את החבילה למקור החלטתי לפנות לאתר תלונה.
חוששני שאאלץ לפנות לערכאות משפטיות במידה ולא יימצא פתרון הולם לבעיה.
בברכה, אבי
חשוב לציין כי התלונה היא על הבית בוא אני מתגורר והמנוי הוא על שם אמא של אישתי סבא ריימונד (כל הטיפול מול הוט נעשה מולי מאז ומתמיד)
|
עלבון |
סוג הנזק : |
השבת החבילה והערוצים הנלווים לחבילה המקורית והשבת הערוצים שנותקו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכת חג שמח,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|