|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי מתמשך |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני חייב לציין שלעולם לא נתקלתי בשירות כל כך מחפיר ומזלזל מצד נותני שירות. הסיפור פשוט ארוך מדי מכדי לספר אותו. אומר רק בקצרה כי מדובר כבר על חצי שנה בה אני מקבל חיובים לא ברורים על שימוש באינטרנט (בסך 280 ש"ח) שאף אחד מנציגי החברה האינטליגנטים לא מצליח להסביר לי. למרות שדיברתי עם בחורות שמגדירות עצמן מנהלות (למרות שההתנהלות שלהם היא יותר גרועה משל אחרון העובדים הזוטרים) בשם יאנה ונטלי דבר לא נפתר. גם בקשותיי להתנתק מהחברה לא נענות. אני פשוט מרגיש שנפלתי קורבן לחברה עושקת שלא יודעת להסביר על מה מחייבת. אני נותן עוד צ'אנס אחרון לנתק אותי לפני שאפנה לערכאות משפטיות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי וניתוק השירותים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתו של מר חסון טופלה במסגרת שיחתו עם מחלקת שירות הלקוחות בחברתנו.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתו של מר חסון טופלה במסגרת שיחתו עם מחלקת שירות הלקוחות בחברתנו.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|