|
|
|
|
|
|
אי החזר דמי שימוש |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה 38843 התקבלה התשובה של רינה גרין - נציגת פניות הציבור של HOT שהיא סתמית ולא טיפול אמיתי. שירות לקוחות של הוט חזר והבטיח לפחות 5 פעמים שהסכום יוחזר ועד לשבוע שעבר הכסף לא הוחזר. הפתרון הוא החזר מיידי של הסכום ולא העברת התלונה לשחרות לקוחות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר של 379 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|