הטרדה בשל "אי-תשלום" כאשר בוצע התשלום. |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
התנתקנו מ"הוט" באוגוסט 2008, לאחר שבדקנו והתברר לנו שאין התחייבויות קודמות או "חובות". מאז, אנו מקבלים מדי חודש-חודשיים הודעות על אי-תשלום או איחור בתשלום. כאשר אנו מתקשרים, הנציג מבטיח לנו ש"אין בעיה" ו"הכל סודר". לאחרונה קיבלנו מכתב שבכותרתו "חקירת גבייה". עקב המכתב, פנינו אלייכם ואף הגענו למחלקת הגבייה וגם שם,למרבה הפלא, הובטח לנו שהעניין יסודר וייעלם תוך 30 ימים, והחקירה לא תהפוך לתביעה.
היום, ה23.3.09 שוחחנו עם נציגה בשם רינת, שאמרה לנו שההתחייבות הייתה אמרוה להסתיים ב7.11, ואנו התנתקנו ב12.10. (כפי שנאמר לעיל, התנתקנו באוגוסט.)
כמו כן, ביקשנו גישה לשיחות הטלפון שבוצעו ונאמר לנו שאין שום אפשרות כזו.
אנו סובלים מעוגמת נפש מתמשכת ואין שום הגיון בכך שלקוח שאינו משתמש בשירות יותר ייסבול מהטרדה בלתי פוסקת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול התביעה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|