פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום עבור כבלים לאחר התנתקות מהוט והודעה על כך כנדרש. נושא התלונה:
אבוהב גלילה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2007 הודעתי לHOT על התנתקות. קבלתי אישור על קבלת ההודעה. בהמשך נגבה ממני תשלום עבור החודשים אפריל ומאי. חודשים ארוכים אני "רצה" אחריהם בענין זה, בדרך כלל באמצעות "צור קשר" באתר שלהם, (כי זה סיוט לצלצל אליהם) בכל פעם מתקשר אלי אדם חדש שצריך להסביר לו מההתחלה במה מדובר.
נכון להיום קבלתי החזר על רוב הכסף של חודש אחד.בבירור בהמשך מה עם שאר הכסף, נאמר לי שזה עבור "שבירת תוכנית", בקשתי חשבונית שתציין זאת כי אני צריכה להציג אותה לYES ולקבל החזר. שלחו לי שוב ושוב העתקי חשבונות עבור הכבלים. ואני שואלת יש עם מי לדבר ?? אוזניים ערלות !!! אני לא אהיה מנויה שלהם וגם אשפיע על סביבתי לא להתקשר איתם.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' אבוהב טופלה במסגרת שיחתי עימה
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' אבוהב טופלה במסגרת שיחתי עימה
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה