פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הצטרפתי לאינטרנט של 012 במסלול משולב שבו אני משלמת ל 012 79 ש"ח וחיוב הוא עבור הספק+תשתית - הם מעבירים להוט את החלק שלהם בעסקה) לפני כ3 חודשים ראיתי בכרטיס האשראי חיוב נוסף של הוט של 61 ש"ח. התקשרתי אל הוט ונאמר לי כי נעשתה טעות והנציג מזכה אותי עבור החיוב המוטעה וכי אראה את הזיכוי בחודש שלאחריו. חודש לאחר מכן בדקתי את החיוב כרטיס האשראי ולא רק שלא ראיתי את הזיכוי ראיתי חיוב נוסף הפעם של 64 ש"ח( זאת כמובן בנוסף לחיוב של 79 מ012). הפעם התקשרתי ל 012 כדי לברר מה הבעיה ושם נאמר לי כי התוכנית של האינטרנט שלי הסתיימה לפני חודשיים והחיובים הופרדו עד שאחדש את התוכנית. זה נשמע הגיוני כשלעצמו אך אם הנציג של הוט היה אומר לי מלכתחילה שהתוכנית הסתיימה הייתי מחדשת אותהבאותו הרגע ולא מחכה חודשיים כפי שקרה. בסופו של דבר במקום לשלם 160 שח לחודשיים יצא ששילמתי 280 שח. דיברתי עם 012 והוט. הוט טוענים שהנציג לא אמר שיזכה אותי אלא רק יבדוק ( אין לי שום דרך להוכיח את שאמר באמת...) ונציגה בשם אירינה הבטיחה לחזור אליי לפני כ3 שבועות ואני עדיין מחכה...
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 105 ש"ח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' קסנטיני טופלה זיכוי בסך 64 ש"ח יופקד לאמצעי התשלום של הלקוחה תוך 21 יום כמו כן עפ"י בדיקתי בתאריך 17/03/09 הופקד לאמצעי תשלום של הלקוחה זיכוי בסך 61.93 ש"ח.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' קסנטיני טופלה זיכוי בסך 64 ש"ח יופקד לאמצעי התשלום של הלקוחה תוך 21 יום כמו כן עפ"י בדיקתי בתאריך 17/03/09 הופקד לאמצעי תשלום של הלקוחה זיכוי בסך 61.93 ש"ח.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה