|
|
|
|
|
|
שירות ויחס גרוע< |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נציגי השירות של חברת הוט לא יודעים ימין ושמאל מהדרג הנמוך עד הדרג הבכיר ביותר לא יודע על מה וכמה מחייבים לקוחות וגם כאשר אנו הצרכנים צודקים.הם מבטיחים הבטחות ולא עומדים בהם,נוכחתי לצערי לדעת אחרי 13 שנה לקוחה בהוט שהם עושים צחוק מהלקוחות ולא מעניין אותם מהם.הוט הבטיחו לנו חודש חינם כפיצוי על עוגמת נפש שגרמו לנו ולא עמדו בכך,כמו כן גם בדבר הכי פעוט כמו לחזור אלינו אין אף התקשרת מצידם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתו של מר ברנס טופלה במסגרת שיחתי עימו.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתו של מר ברנס טופלה במסגרת שיחתי עימו.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|