פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הבטחה של תוכנית שסוכמה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רמב''ם 73 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להלין על כך שלפני כ-7 חודשים פניתי אל שירות הלקוחות של הוט בבקשה לחדש הסכם על מנת להשאר בחברתם לאחר דין ודברים מול נציגת השירות סוכם איתם על מחיר של 303 ש"ח כבלים =10 חבילות=אינטרנט 1.5 =טלפון 2000 דקות שיחה בזק\הוט מחיר שכולל את כל העיסקה כולל בדגש על ממירים שיש ברשותי 6 ממירים במספר לפני כחודש לאחר בדיקה של כרטיס האשראי שלי {מה שבדרך כלל אני לא עושה עם חברות שאני סומך עליהם} נדהמתי לגלות שאני משלם 360 ש"ח 20% יותר ממה שסוכם איתי פניתי לשירות הלקוחות ושם נאמר לי כי זה מה שסוכם איתי ביקשתי לבדוק האם יש הקלטה לשיחה שלי עם אותה נציגה נענתי בשלילה ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר יותר וגם כאן לא קיבלתי מענה
אני מבקש שמישהו יחזור אליי במידה ולא חוזרים אני מבקש לבטל את ההתקשרות ללא חיוב של עמלת יציאה עקב אי עמידה בתנאי העיסקה שסוכמה איתי נא ליצור קשר למספר 050-8711424 ניר עותני
כספי סוג הנזק :
לתת לי את מה שסוכם 303 ש"ח כולל ממירים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר עותני טופלה במסגרת פניות הציבור.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר עותני טופלה במסגרת פניות הציבור.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה