פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה גבתה חיוב כפול משנת 2005 - עד2009 ואינה מעוניינת להחזיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת הוט התקינה שני ממירים בחברתנו , החברה יושבת בבניין בשתי קומות ,
חברת הוט גבתה מאיתנו בשני חשבונות נפרדים ששניהם רשומים על שם אותה חברה , בכל חשבון גבתה כ 300 ש"ח . כשפינו להוט הם הודיעו שישלחו מפקח על מנת לבדוק זאת , המפקח מטעם הוט קבע שאין סיבה לחייב פעמיים כי מדובר באותה חברה שיושבת בשתי קומות , המפקח המליץ לנתק חשבון אחד ולגבות רק פעם אחת , ואכן זה מה שנעשה תוך כ 3 שבועות , היום אנו משלמים חשבון אחד בלבד , אך הפלא ופלא ... פנינו להוט וביקשנו החזר עבור כל התקופה ששילמנו חשבון כפול , הוט מסרבת להחזיר לנו את הכסף בטענה שלחברה שתי כניסות , אם כך מדוע נותק החשבון השני בהסכמתם ובידיעתם ובקביעתו של הפקח מטעמם , לא רק זאת שהיום גם נודע לנו שיש תעריף מיוחד לעסקים שעומד על מחצית הסכום שנגבה מאיתנו , אך כמובן שנציג המכירות לא יידע אותנו , יש גבול לגנבה ולחוצפה .
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
המענה לפנייתה של הגב' זהבי ניתן במסגרת שיחתה עם נציגה בכירה במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
המענה לפנייתה של הגב' זהבי ניתן במסגרת שיחתה עם נציגה בכירה במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה