החברה גבתה חיוב כפול משנת 2005 - עד2009 ואינה מעוניינת להחזיר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת הוט התקינה שני ממירים בחברתנו , החברה יושבת בבניין בשתי קומות ,
חברת הוט גבתה מאיתנו בשני חשבונות נפרדים ששניהם רשומים על שם אותה חברה , בכל חשבון גבתה כ 300 ש"ח . כשפינו להוט הם הודיעו שישלחו מפקח על מנת לבדוק זאת , המפקח מטעם הוט קבע שאין סיבה לחייב פעמיים כי מדובר באותה חברה שיושבת בשתי קומות , המפקח המליץ לנתק חשבון אחד ולגבות רק פעם אחת , ואכן זה מה שנעשה תוך כ 3 שבועות , היום אנו משלמים חשבון אחד בלבד , אך הפלא ופלא ... פנינו להוט וביקשנו החזר עבור כל התקופה ששילמנו חשבון כפול , הוט מסרבת להחזיר לנו את הכסף בטענה שלחברה שתי כניסות , אם כך מדוע נותק החשבון השני בהסכמתם ובידיעתם ובקביעתו של הפקח מטעמם , לא רק זאת שהיום גם נודע לנו שיש תעריף מיוחד לעסקים שעומד על מחצית הסכום שנגבה מאיתנו , אך כמובן שנציג המכירות לא יידע אותנו , יש גבול לגנבה ולחוצפה .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
המענה לפנייתה של הגב' זהבי ניתן במסגרת שיחתה עם נציגה בכירה במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
המענה לפנייתה של הגב' זהבי ניתן במסגרת שיחתה עם נציגה בכירה במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|