פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה, ואין טיפול בבעייה כוללת באזור מגורינו נושא התלונה:
ארושס גיא שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מאז חודש דצמבר 2008, נתקלנו בבעיה כוללת בשכונת מגורינו, של בעיות חיבור בלתי נסבלות.
התופעות והסימנים מתחילים בבעיות של איטיות בגלישה, ניתוקים ארעיים, פינגים גבוהים, ואף מגיעות לאובדן סנכרון של המודם למשך שעות ארוכות.

בתאריך 4/2/2009 שלחתי מכתב למחלקת פניות ציבור הוט, שעליו החתמתי כ20 דיירי השכונה - כולם עם אותן בעיות.
נאמר לי כי אקבל תשובה בתוך 14 ימי עבודה.
לאחר 14 ימי עבודה התקשרתי לבדוק מה קורה עם הטיפול בבעייתנו, נאמר לי שאין להם מושג על מה מדובר, והפנייה שלי בכלל לא התקבלה.
עדיין לא איבדתי סבלנות, והחלטתי לעשות כדבריהם ולשלוח שוב את הפנייה.
לאחר 14 ימים נוספים, שלא קיבלתי תשובה, התקשרתי שוב לבדוק מה קורה.
שוב סיבנו אותי ואמרו שאין להם מושג על מה מדובר.
בשלב זה כבר איבדתי סבלנות והחלטתי לפנות לאתר "תלונה"

אנו מרגישים כי הופגן זלזול בלתי נסבל בפנייתנו.
הזמן שהוקדש על ידי על מנת להכין את המכתב ולאסוף חתימות של כל השכנים (כשבוע ימים), נענה בחוסר יחס, זלזול, ובזבוז זמן מוחלט.
אל מחלקת פניות הציבור של הוט ניתן לפנות רק בפקס, ואין שום טלפון ליצירת קשר.
נדמה כאילו הפקסים מגיעים, אך שום טיפול לא מתבצע בהם.

אנו דורשים כי יתייחסו לפנייתנו לאלתר, ויפתרו את הבעיה שנמשכת עד היום.
יש להתייחס למכתב לאלתר, ולפתור את הבעיה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר ארושס טופלה ע"י נציג מטעמינו,
בברכה
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר ארושס טופלה ע"י נציג מטעמינו,
בברכה
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה