|
|
|
|
|
|
חיוב שגוי של דמי יציאה מתוכנית |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בספטמבר 2008 התקשרה נציגה של חברת הוט והציעה לי להצטרף לתוכנית שכוללת אינטרנט, שירותי טלפון וכבלים, הסכמתי להצטרף לתוכנית אחרי שווידאתי שאין קנס ו/או דמי ביטול במקרה של יציאה מהתוכנית. לפני כשבועיים ביקשתי לבדוק אפשרות להוזיל את החבילה ואז התברר לי שאני מחוייב לשנתיים ובמקרה של ביטול החבילה עלי לשלם קנס של למעלה מ-600 שקלים. במשך שבועיים אני מנסה לברר את הסיבה לחיוב (מעבירים אותי ממחלקה למחלקה) היום "הסבירו" לי במחלקת קשרי לקוחות כי אני אישרתי את העיסקה טלפונית. הסברתי לנציגה בשם מלי (מחלקה של ויקי -קשרי לקוחות) כי אני לא הסכמתי להצטרף לתוכנית הכוללת דמי ביטול/קנס. ביקשתי לראות אסמכתא להסכמתי והיא הסבירה לי שאין להם אסמכתא כזאת ומכיוון שמדובר בעיסקה טלפונית אז גם אין להם צורך בכך. אני דורש לבטל את הקנס באופן מיידי.
עמית דולב
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול קנס והתנצלות על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, פניות הציבור HOT |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|