פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול ניתוק למרות תשלום ועוד ועוד נושא התלונה:
עבאדי דוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת נטוייזין –מנהל שרות לקוחות ומנהל פניות הציבור באמצעות מייל [email protected] ופקס 035201960
לכבוד חברת הוט - מנהל שרות לקוחות - מנהל פניות הציבור

בעקבות קבלת הודעת החיובים האחרונות והפעילות החד צדדית מצד שתי החברות אני פונה אליכם פנייה סופית ואחרונה להסדיר את התשלומים בנכם

חברת נטוויזן
אבקש לנתק אותי מהשרות ב 4-4-2009 יום סיום התוכנית שלי וכן לנתק אותי מכל מאגר בחברתכם
למעט דואר על תום ההתקשרות בנינו וחשבונות כל פרסום מצדכם או פנייה שהינה שיווקית תחשב כבפרה של חוק הזבל
כמו כן אני לא מאשר כל חיוב בכרטיסי האשראי שעל שמי למעט סגירת חשבון חד פעמית שתתבצע רק לאחר שהסדר הסגירה יהיה מקובל עלי

כמו"כ אבקש הסבר על החיובים והחשבוניות בחודש מרץ 03 ( 3 חשבוניות שונות - אבקש לקבל פרוט החיובים התוכניות עליהם אני מחויב ואני כבר מצהיר
שבמידה ובוצע על ידי חברתכם שינוי תכנית ללא אישורי אני רואה בכך הפרה של ההסכם באופן חד צדדי

חברת הוט אבקשכם לסגור את החשבונות עם חברת נטוויזין מכוון שהתוכנית שולמה במלואה לחברת נטוויזין כולל החלק לכבלים עד לתאריך הניתוק מהכבלים שהתבצע
באורך חד צדדי על ידכם למרות שכל התשלום שולם לחברת נטוויזין בהתאם להסכם עליו אני חתום מולם ומכוון שלא הייתם צד בהסכם התשלום וסוכם על פי התוכנית כי חלקכם בתוכנית תשולם על ידי נטוויזן

בברכה דודי עבאדי
מוהליבר 23 בני ברק
036169749 0523696416

אני שומר לעצמי את הזכות לפנות לערכאות וכן לפרסם ברבים למען לא יפגעו אחרים את מסע הייסורים החיובים הכפולים שאני סובל מ 2 החברות החל מחודש ינואר 2009

מצורף התכתבויות בנושא ותשובות חברתכם (שמעולם לא התקבלה מלבד המשך החיובים הכפולים והחשבונות המצב

From: dudi [mailto:[email protected]]
Sent: Tuesday, March 24, 2009 9:33 PM
לקוח/ה יקר/ה,

תודה על פנייתך,
בקשתך נקלטה במערכת ותטופל בהקדם.
מספר הפנייה הוא: 145969064

לשרותך,
מחלקת שרות לקוחות פרטי נטוויז'ן
טלפון: 04-8560660
דואר אלקטרוני: [email protected]


To: '[email protected]'
Subject: Change deal

לכבוד חברת נטוייזין –מנהל שרות לקוחות ומנהל פניות הציבור באמצעות מייל [email protected]
לכבוד חברת הוט - מנהל שרות לקוחות - מנהל פניות הציבור

לחברת נטוויזין 013

אין לכם אישור לזכות את חשבוני בשום סכום כמו"כ אבקשכם לשלם את חובכם לחברת הוט עבור התשלומים שהועברו אליכם

כמו"כ אין לעשות בחוזה בנינו שום שינוי חד צדדי אני לא בקשתי מכם לשנות את התוכנית ועליכם להמשיך בתוכנית האמורה עד תום תקופת התוכנית כפי שהוסכם בנינו

כמו"כ אני שומר לעצמי את הזכות לפנות לערכאות משפטיות המועצה לצרכנות וכן לפרסם את האירוע הנ"ל ואת התנהגותכם והתנהגות הוט

כמו"כ במכתב זה אני מבקש מחברת נטויזן לנתק אותי בתום התכנית אליה התחייבתי לחלוטין ולא להמשיך את בשום תוכנית נוספת
בחברתכם

רואה אני חוצפה את ניסיונכם לשכנע אותי לחתום לשנה נוספת על מנת "לסדר את העניין " בנכם לבין חברת הוט

לידיעתכם בחברת האשראי אין לכם אישור לבצע פעולות בחשבוני .


לכבוד חברת הוט

מכוון שאין לי כל הסכם חתום עם חברת הוט וההסכם היחידי אותו ביצעתי הוא מול חברת 013 (בעבר שהפכו להיות גם חברת נטוויזן ושילמתי את כל התשלומים בזמן

רואה אני בחיובכם את חשבוני כגזל - מחיקת הזיכוי והחלת תשלומים באופן חד צדדי ללא אישורי ושליחת דפי חיוב לחשבוני החל מחודש ינואר 2009 בעוד אני שלמתי לחברת הוט דרך חברת נטויזן את התחייבותי על פי ההסכם לכן כל דרישה מצדכם לתשלום עבור השרות אינה חוקית

בניסיונות להשיג את מספר כרטיס האשראי במרמה לאחר פנייתי אני רואה כרמאות וחוצפה

כמו"כ הניתוק של האינטרנט בכבלים ב 16 לחודש מרץ 2006 ללא אישורי הינה הפרה בוטה של ההסכם ביני לבין חברת נטוויזן וכצד שלישי לחוזה אליכם

דבר שהצריך את חיבורי לחברה נוספת בתקופה מקבילה ולתשלום כפול מצידי לספק שרות וספק אינטרנט מרגע הניתוק למרות שתקופת החוזה תמה רק באפריל ולא במועד הניתוק

רואה אני לעצמי חופשיות גמורה לפנות לערכאות לפנות למועצה לצרכנות המשרדים האחראים ולפרסם את האירוע והתנהלות החברות ברבים (אינטרנט תוכניות צרכנות ) למען לא יפלו אחרים בפח ובטוחני כי כמו במקרים דומים לאחר הפרסום יתעוררו אחרים ויבינו שחויבו חיובים כפולים ואלי אף שלמו כפול


כמו"כ לאחר הניתוק החד צדדי בהגיעי לחברתכם להחזיר את המודם בגראנד קניון פ"ת 23/03/09 שעה 10:05 נאמר לי לפנות לשרות לקוחות וכי אינם יכולים לקבל את המודם חזרה משירות לקוחות נמסר לי שאיני יכול למסור את המודם במסירה ביד בשום אתר וכי תתאמו את החזרת המודם לחברת הוט עימי בזמני הפנוי אני מזכירכם כי עליכם חלה החובה לקחת את המודם מכוון שאין לי כתובת למסירה או שליחה באמצעות שליח \ דואר רשום.


מצורף מכתב קודם שלי בנושא והעתקי חשבונות קודמים


מכתב זה נשלח ל 2 החברות וקריאה אחרונה להסדיר את העניין.

מכתב זה יפורסם בפוסט שלי באתר דמרקר כלל כל הנספחים בתאריך 4 לאפריל ובין חברי למען לא יפגעו אחרים - ומכוון שכבר איני רואה שום רצון מצדכם לפתרון הגון והוגן במשך כ 4 חודשים

לידיעתכם אני בקיא במערכות ההקלטה בחברותכם ומחיקת ההקלטות על השיחות ביני לבין שרות הלקוחות בין 2 החברות לא תהיה מקובלת עלי לחלוטין עד תום ברור העניין לצערי איבדתי את אמוני בחברותכם

כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה