פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי עברתי מהוט ליס. יס הבטיחו שהם מודיעים להוט על המעבר ועלי לחכות שיבואו מהוט לקחת את הממירים שלהם. בעבור חודש מאז המעבר ולא שמענו מהוט התקשרנו אליהם. לטענתם יס לא הודיעו להם על המעבר. יס טענו שכן העבירו בו ביום את ההודעה, לכן נרשם שעזבנו אותם לקראת סוף אוגוסט. כשעבר עוד זמן ולא באו לקחת הממירים שוב התקשרנו.למותר לציין שכל טלפון להוט כרוך בהמתנה של כעשרים דקות. לקח עוד למעלה מחודש עד שבאו לקחת הממירים.בינתיים מצאנו בחשבונינו חיוב גם על חודש ספטמבר. טלפון אליהם-ובקשה לשלוח חשבונות אוגוסט ספטמבר כדי שנוכל לקבל החזר מיס. עוד 4-5 טלפונים שישלחו החשבונות. בנובמבר הגיעו חשבונות יולי אגוסט(הזמנו אוגוסט ספטמבר). שוב מספר טלפונים חויבנו גם באוטובר על שימוש בממירים. בקשתי פרוט החיובים והזיכויים כדי לעקוב ולדעת על מה חויבתי, הפוט לא הגיע וכל טלפון אליהם לברר מדוע לא נשלח, הוסבר שהנציג הקודם שאתו שוחחתי לא בצע נכון את הפעולה אבל הנוכחי יבצע נכון וזה יקח עד 20 ימי עבודה. כל טלפון הספירה מתחילה מחדש. וכך הצלחתי להכיר רבים ממוקדני הוט.שמותיהם רשומים אצלי. הדוח המבוקש הגיע באמצע חודש מרץ . בין השאר חויבתי בקנס 240 שח עקב עזיבתי חודש לפני תום מועד ההטבה של העסקה שבצעתי, כאשר העסקה כוללת גם אינטרנט וגם טלפון אותם לא עזבתי.. כמו כן למדתי שהממיר מאבד מערכו כל שנה 10 %. דבר שלא נאמר לנו כשנכסנו להוט אז נאמר שזה פקדון שיוחזר עם החזרת הממיר. הממירים היו אצלנו שנתיים, הוחלפו כשעברנו לכפר סבא מבאר שבע, אך לא הוחזרה לנו אפילו אגורה אחת . חויבנו על פחת 295 שח וזה גם סכום הפקדון ששלמנו. ז.א. חויבנו על 10 שנות פחת, כאשר חברת הוט לא קימת עשר שנים. אם הבנתי נכון החשבון זוכיתי עבור ספטמבר אך הוחזר הסכום עם הורדה של שמוש בממירים ששכבו אצלי כי לא באו לקחתם.אין לי כבר כח , זמן וכסף עבור טלפונים כדי לקבל את ההחזרים. כך מצליחים להתיש לקוחות
, זמן.עגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
החזרים של הכספים שפור השרות שלא יהיו עוד לקוחות מעוצבנים על השרותים בארץ פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' בית אור חנה טופלה במסגרת שיחתי עימה,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' בית אור חנה טופלה במסגרת שיחתי עימה,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה