פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי משלוח חשבוניות, אי הגעת טכנאי פעמיים וחוסר התייחסות לבקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מנויה על הוט טריפל בחבילה שנסתיימה ב-26.3.
עוד לפני כן בתאריך 15.3.09 בשיחה עם חלי ממח' שירות לקוחות סיכמנו שאנתק את הכבלים בלבד ואשאר עם חבילה הכוללת אינטרנט וטלפון בלבד במחיר של 103 ₪ עם התחייבות לשנה שקנס בצידה.
בנוסף ביקשתי שוב לאחר מספר פעמים שביקשתי כבר בחודש זה ובחודשים שעברו שיישלחו אלי חשבוניות החיוב של החודשים דצמבר-ינואר-פברואר-מרץ וביקשתי לוודא שהכתובת נכונה מכיוון שמאז שעברנו דירה בדצמבר והוט היו אלה שביצעו את העתקת השירותים הכתובת אינה מעודכנת נכון וכנראה שזו הסיבה שאיני מקבלת דואר מהם.
כמו כן ביקשתי לקבל מכתב המפרט את העיסקה הטלפונית שסוכמה על מנת להיות בטוחה שיש תיעוד. בנוסף נקבע טכנאי ליום 26.3 – יום ה' בין 15:00 ל 17:00 שיגיע על מנת לאסוף ממירים. את כל הדברים הללו התחייבה חלי לבצע.
ב-26.3 הטכנאי לא הגיע ובעקבות מספר שיחות במהלך כל הערב לשירות הלקוחות לבסוף שוחחנו עם רותם השייכת לצוות חלי במח' שירות לקוחות שהתנצלה מאוד והבטיחה שביום א' 29.3 יגיע טכנאי בין 16:00 ל 20:00 והכל ייעשה כפי שכבר סוכם. אגב, המסמכים שהובטחו ב-15.3 מעולם לא הגיעו. כשהערתי שעל פי חוק אי הגעת הטכנאי מבלי שהודיע מאפשרת לי לדרוש פיצוי, טענה רותם שהחוק תקף רק לגבי טכנאי תיקונים (?) ולא לגבי ניתוק.
החוק נועד למנוע ביטול זמן הלקוח וזלזול בו – לא כן?
ביום א' 29.3 עד 20:00 לא הגיע שום טכנאי ולא שום תיאום אחר מצד הוט.
כמו כן לא ניתן היה להשיגם מכיוון שהמענה האנושי של שירות לקוחות פועל רק עד 19:00 בערב.
ביום ב' ה-30.3 שוב לאחר המתנות ארוכות והעברות כושלות של נציגים מספר הגעתי לשמרית במח' שירות לקוחות . בקשתי לדבר עם מנהל או אחראי תוך זמן סביר לא התקבלה. לכן בעקבות עוגמת הנפש וחוסר ההתיחסות הגורף והשירות הלקוי (לא מהיום) החלטתי בו במקום שאני מתנתקת לחלוטין מכל השירותים של הוט לאלתר ויידעתי את שמרית על כך. דרשתי שיגיע טכנאי עוד באותו יום לאחר יומיים בהם שרפתי לשווא שעות בהמתנה ריקה בבית. היא חזרה אלי לאחר כמה שעות ואמרה שבקשתי לניתוק התקבלה ו"טכנאי שימור" אמור ליצור איתי קשר עד ה-7.4 לפי חוק אני אמורה להיות מנותקת תוך יומיים מיום הבקשה. הרישיון שניתן להוט ע”י המועצה לשידורי כבלים ולווין מכיל בתוכו סעיפים המתייחסים לניתוק המנוי. סעיף 42.2.3 קובע כי “ניתוק או הפסקה על פי בקשת המנוי ייעשו תוך שני ימי עבודה מיום קבלת הבקשה או במועד שנקב המנוי בבקשתו, לפי המאוחר” בנוסף סירבה שימרית לשלוח אלי מסמך כתוב המאשר את פרטי השיחה וגם המנהל שאמור היה להתקשר אלי על מנת לאשר את תוכן השיחה לא התקשר כלל.
גם החשבוניות שדרשתי, הבטיחה שוב שמרית, ישלחו בפקס – זה לא קרה עד היום. האם אין זכות ללקוח לקבל חשבוניות ומסמך בפקס או בדואר המאשר פרטי עיסקה שבוצעה בטלפון?
אני דורשת:
ניתוק מלא ללא כל קנס מאחר והחבילה בה דובר מעולם לא התממשה.
משלוח חשבוניות מדצמבר ועד היום.
פיצוי כספי על שתי המתנות שווא שלוו במספר רב של טלפונים והמתנה ארוכה על הקו ללא הועיל.
מכתבים נשלחו גם למשרד התקשורת למנהלת תחום ההגנה לצרכן ולפניות הציבור של הוט .
אי ציות לחוק ולהסכמים סוג הנזק :
ניתוק ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' סיבל טופלה במסגרת מחלקת פניות הציבור.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' סיבל טופלה במסגרת מחלקת פניות הציבור.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה