פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקוים במתן שירות של חברת הוט נושא התלונה:
עדני סיגל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
איציק מנגר 29 כתובת:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפי מיטב ידעתי הוט אמורה לתת מענה אנושי ללקוחותיה ואני נתקלתי לא פעם עם בעיות איתם כאלה ואחרות שנציגה שלהם אומרת אני כבר חוזרת אליכם ולא חזרה זה כבר פעם שניה שקורה לי מצב כזה איתם לא יכול להיות שזה שירות טוב והוגן הרי חברה שנחשבת היום בשוק צריכה לתת את המקסימום ללקוחותיה שהיו מרוצים וזה לא קורה אני היתי צריכה לחזור אליהם למההההה ??? דברנו עםהוט בקשר לזה שמתנתק לנו האינטרנט הם אמרו זה לא מאיתנו מסתבר בסוף שהבעיה אצל הוט ולא בשום מקום אני סתם נשארת עם שיחות שמתנתקות לי אינטרנט שלא עולה נתקע למהה?????? ככה לגרום ללקוח עוגמת נפש איזה מין שירות זה
עגומת נפש של ממש לא צפתי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
עם קבלת פנייתה של הגב' עדני נעשתה בדיקה מקיפה במנוי,
עפ"י הבדיקה מנוי של הלקוחה טופל במסגרת מחלקת שירות הטכני.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבורHOT
תגובה:
שלום רב,
עם קבלת פנייתה של הגב' עדני נעשתה בדיקה מקיפה במנוי,
עפ"י הבדיקה מנוי של הלקוחה טופל במסגרת מחלקת שירות הטכני.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבורHOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה