פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא הוגן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב11.1.09 קיבלתי ל3 חודשים חינם וללא התחייבות את הטלפון של הוט כדי שאוכל להחליט האם לעבור אליהם או להישאר עם הקו של בזק. מכיוון שידעתי שעד ה11.4 אני בתוך תקופת הנסיון חשבתי להרים טלפון כמה ימים לפני ולבדוק את הדילים שיש לחברה(אני לקוחה ותיקה שלהם ומחוברת גם לאינטרנט וגם לכבלים דרכם)
אתמול להפתעתי חוייבתי בסך של 42 שח עבור הטלפון. כששאלתי מדוע הוסבר לי שאני משלמת מראש את מה שמגיע להם החל מה11.4. וכשטענתי שהם אינם יכולים לחייב לקוח שקיבל תקופת נסיון לפני תום התקופה ומבלי שהודיע האם הוא בכלל מעוניין הנציגה טענה שככה זה ואם אני מתנתקת אני אזוכה בחשבונית הבאה.
כלומר התשלום כבר יצא ממני לפני תום תקופת הנסיון ומבלי שהודעתי שאני מעוניינת.לדעתי יש פה הטעייה ובעיקר גביית כסף תוך ניצול הוראת הקבע שלי וללא הסכמתי!!!! זה אינו מקרה של בחירת חבילה שהסתיימה ומעבר לעלות גבוהה יותר כמו שהחברות הללו נוהגות לעשות ללא ידוע הלקוח.
ברור שביקשתי להתנתק.
האם יש משהו שאפשר לעשות על מנת לקבל את כספי היום ולא עוד חודש??? (גם כעניין עקרוני) האם בכלל זה חוקי לגבות ככה כסף??
תודה.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' סמילנסקי טופלה,
הזיכוי יופקד עד21 יום
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' סמילנסקי טופלה,
הזיכוי יופקד עד21 יום
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה