פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום לאחר בקשת ניתוק.וללא התחייבות בחוזה.3 שנים אחרי נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף שנת 2006 עקב אי שביעות רצון משירות החברה ותקלות רבות בשידורים ביקשתי להתנתק מהחברה,הזמנתי נציג שירות שיאסוף את הציוד והוא בא לאחר אין ספור שיחות והמתנות אפשר לומר ששלושה חודשים ואף יותר לקח לי בשביל להשיג זאת ובסוף זה קרה רק אחרי מכתב חריף מאוד ששלחתי.ביום האיסוף יצרתי קשר עם השירות לקוחות ונאמר לי שהמנוי נותק הציוד הוחזר ואין חוב!!!!ביקשתי מהנציגה מכתב על גמר חשבון,מאותו יום חיי הפכו לסערה!במשך חודשים יצרתי מאות שיחות ולא פחות עם נציגים שבהם נאלצתי לחזור על דברי שוב ושוב ולפעמים גם באותה שיחה לאחר השידור שהיה בכולבוטק התקשרתי שוב יותר באינטסיביות ולפעמים גם ארבע פעמים ביום ואין מענה!! לבסוף ביקשתי שיחת מנהל-חזרה אלי בחורה שהציגה עצמה כמנהלת לאחר יומיים שלושה והובטח לי שישלח אלי עוד השבוע מכתב גמר חשבון ודאתי איתה את הכתובת ואת הבקשה ויצאתי "מרוצה" בסבלנות רבה המתנתי ולא מכתב ולא מעטפה.וווווושוב מסכת שיחות פקסים מכתבים תלונות המתנות מעל חצי שעה עם מנגינה יחס מזלזל נציגים פעורי פה ללא מענה ופיתרון המגלים הבנה במילים אך לא עושים דבר בנידון ציטוט אין באפשרותי לעשות דבר אני מבין/ה אני אעביר את זה הלאה.הגיע שלב שכבר הרמתי ידיים אירוע זה ממש הצליח לקחת ממני את שלוותי וכך היה לא קיבלתי מכתב גמר חשבון ומאותו היום לא שמעתי מחברת הוט והם לא שמעו ממני.
היום ב 29 לאפריל שנת 2009 מתקשרת אלי בחורה המצגיה את עצמה כפקידה של עו"ד דודי רד המייצג את חברת הוט הטוענים שיש לי חוב ע"ס 1907 ש"ח!!!!!!!! משנת 2006 בשיחה הראשונה טענו שזה חוב של טלפון ומעולם לא היה לי טלפון של הוט לאחר שתי שיחות אמרו שזה טעות ומדובר בכבלים ואם לא אשלם זה יועבר להוצאה לפועל.
שוב שיחות רבות לחברת הוט עם נציגים שחוצ מלומר את אותם מילים כבעבר שאין להם דבר לעשות מלבד להגיד לי לפנות לאותו עורך דין שהתקשר וכנ"ל אותו משרד ואני בנסיון להסביר שיש כאן טעות חמורה ושיבדקו טוב את ההיסטוריה במנוי.
בתאריך 29/3/09 דיברתי עם נציגה בשם מעיין מצוות איריס ונאמר לי שאין שום תיעוד על שיחות שלי או מכתבים שפקססתי ולא על החזרת ציוד שום היסטוריה מעבר לזה שיש חוב וזה בטיפול עורך דין לא מצויין דבר!!!!אחרי שיחה בת כמעט שעה עם אותה נציגה ולחצ רב מצידי כלפיה אמרה לי שבתאריך 31/10/06 אכן נותקתי אך לא בפועל ורק ב23/2/07 הגיעו לנתק סופית בנוסף אמרה שהתשלום הוא עבור 5 חודשי צפיה ללא תשלום לא דובים ולא יער שאלתי את מעניין מצוות איריס נציגה של הוט שנגיד במיקרה של אי תשלום כמה זמן השידורים עוד ישודרו אמרה שאחרי חודש שאין אמצעי תשלום מנתקים את השידורים אך לא בפועל אז איךךךך קיבינימט הם טוענים שציפיתי 5 חודשים מבלי לשלם ?? שבחמישה חודשים שהם טוענים הייתי מנויה של חברת יאס חשוב לציין שביום בקשת הניתוק כבר הייתי מנויה לחברת YES שגם הם לקחו לטיפולם את הניתוק מתוך הסכם מולי כלקוחה ממעבר חברה לחברה וכך היה כדברם. לא הפרתי הסכם בחוזה ולא הייתה לי התחייבות כבר סיימתי אותה , לא הייתי מרוצה מהשירות ומהשידורים המוצפים תקלות רבות! ושידורים חוזרים שוב ושוב ושוב ,רק שנה אחרי הגיע נציד לנתק אותי בפועל מיום בקשתי לנתק ,עיניין זה היה אמור להסתיים עוד מלפני שלוש שנים במכתב גמר חשבון שאומר שאין לי כל חוב ולחברה אין ולא יהיו טענות כלפי בעתיד היום אני מבינה בדיוק למה כ"כ התחמקו מלתת לי מכתב זה!
לא יעלה על הדעת חברת הוט מנסה לעשוק ממני כספים שלא כדין ממש גניבה
ועוד באיומיים מעו"ד.במהלך כל השנים מספר הטלפון שלי לא הוחלף אותו מספר שאליו התקשרו אלי לראשונה ממשרדו של עו"ד דודי רד ב29/3/09 ולפני אף לא שיחה אחת או מכתב לא מטעם הוט ולא מטעמם!שלוש שנים אף לא מכתב הוא טלפון בנושא זה.איך עלי להוכיח בפועל שהציוד אכן נמסר שלוש שנים אחרי שכבר אין לי את הטופס אני זוכרת בדיוק את היום שאספו ממני אותם חוץ מהמילה שלי בעיניין זה והזיכרון מדוייק על מה היה ומתי .זכור לי גם שבשנים אלו הוט ידעה קשיים רבים התקשורת הייתה מוצפת בכך ולא היה תאום בין מחלקת שירות לקוחות לכספים והייתי נאלצת לא פעם להתקשר ולבקש החזרים על סכומים שהיו גובים ממני מעבר למה שסוכם.שיחת מנהלת שחתמה את הנושא מולי לא עמדה בדבר פשוט וזה לשלוח מכתב ללקוח והיום אני עומדת על דרישת תשלום ועל מה??? עונש על זה שעזבתי ועברתי לYES ??????.
שלחתי ב31-4-09 מכתב מפורט להוט ולמשרדו של עו"ד דודי רד המפרט בדיוק את הטעות החמורה והשתלשלות הסיפור ובדרישה להפסיק כל הליך שהו ולבטל במידיית "חוב" זה .
אך שוב ללא מענה הוט שולחים אותי אליו הפקידה שלו ריבי שולחת אותי להוט שוב שרשרת עינויים אני כבר לא יודעת כיצד לפעול ומבקשת בכל לשון של בקשה לעזור לי בעיניין זה.
מספר לקוח בהוט 15727409
מספר תיק 1530
שילמתי עבור המנוי בהוט 219 ש"ח
מדף פירוט שיחות שלי משנים אלו הייתי מתקשרת להוט לטלפון 18001770770 שהיום הוא לא מחובר.
תודה.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
על פי רישומנו, חשבונה של הגב' סבאג בגין שירותי טלוויזיה והאינטרנט שחוברו בכתובת רחוב שד' בן ציון 22, 1 בתל אביב-יפו, נמצא ביתרת חוב.
מאחר ויתרת החוב לא הוסדרה הועבר הנושא לטיפול משרד עו"ד דודי רד .
בעקבות פנייתה שבנדון נערכה בדיקה נוספת ונמצא כי יתרת החוב תקינה.
גב' סבאג מתבקשת לפנות אל משרד עו"ד בטלפון 03-6111211 להמשך טיפול בנושא ולהסדרת החוב.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
על פי רישומנו, חשבונה של הגב' סבאג בגין שירותי טלוויזיה והאינטרנט שחוברו בכתובת רחוב שד' בן ציון 22, 1 בתל אביב-יפו, נמצא ביתרת חוב.
מאחר ויתרת החוב לא הוסדרה הועבר הנושא לטיפול משרד עו"ד דודי רד .
בעקבות פנייתה שבנדון נערכה בדיקה נוספת ונמצא כי יתרת החוב תקינה.
גב' סבאג מתבקשת לפנות אל משרד עו"ד בטלפון 03-6111211 להמשך טיפול בנושא ולהסדרת החוב.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה