רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
החשבונית החודשית מועברת ללקוחות השירות הדיגיטלי באמצעות הממיר הדיגיטלי המותקן בביתם, וזאת בהתאם לתנאי הרשיון והסכם המנוי.
כחלק מאיחוד מערכות המנויים ובמטרה לתת שירות טוב, מתקדם ואיכותי יותר, HOT מאפשרת ללקוחותיה לצפות בחשבונית החודשית באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
השירות נותן אפשרות לצפות בחשבונית הנוכחית של כל השירותים, בחשבוניות קודמות של כל השירותים ולברר מצב חשבון כללי.
יצוין כי עם קבלת פנייתה של הלקוחה עודכן במנוי שליחת חשבונית חודשית באמצעות הדואר לכתובת- קויפמן יחזקאל 13 בחיפה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
החשבונית החודשית מועברת ללקוחות השירות הדיגיטלי באמצעות הממיר הדיגיטלי המותקן בביתם, וזאת בהתאם לתנאי הרשיון והסכם המנוי.
כחלק מאיחוד מערכות המנויים ובמטרה לתת שירות טוב, מתקדם ואיכותי יותר, HOT מאפשרת ללקוחותיה לצפות בחשבונית החודשית באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
השירות נותן אפשרות לצפות בחשבונית הנוכחית של כל השירותים, בחשבוניות קודמות של כל השירותים ולברר מצב חשבון כללי.
יצוין כי עם קבלת פנייתה של הלקוחה עודכן במנוי שליחת חשבונית חודשית באמצעות הדואר לכתובת- קויפמן יחזקאל 13 בחיפה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|