פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חשבון חודשי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
כמנויה בהוט מספר שנים, אני מוחה על כל שהם מחייבים את חשבוני מבלי לשלוח לי חשבון המפרט את החיוב (כמה אני משלמת עבור הבסיס ועל הערוצים הנוספים כמו ערוץ הסרטים הבריאות וכו). איני יודעת אם הם לא מחייבים אותי על ערוץ האוכל, למשל כי אותו בטלתי. בקיצור אין לי אפשרות לבדוק את החיוב. בקשתי מהם מספר פעמים לשלוח לי חשבון והם הבטיחו שיעשו זאת, אך חשבון לא מגיע
אולי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
החשבונית החודשית מועברת ללקוחות השירות הדיגיטלי באמצעות הממיר הדיגיטלי המותקן בביתם, וזאת בהתאם לתנאי הרשיון והסכם המנוי.
כחלק מאיחוד מערכות המנויים ובמטרה לתת שירות טוב, מתקדם ואיכותי יותר, HOT מאפשרת ללקוחותיה לצפות בחשבונית החודשית באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
השירות נותן אפשרות לצפות בחשבונית הנוכחית של כל השירותים, בחשבוניות קודמות של כל השירותים ולברר מצב חשבון כללי.
יצוין כי עם קבלת פנייתה של הלקוחה עודכן במנוי שליחת חשבונית חודשית באמצעות הדואר לכתובת- קויפמן יחזקאל 13 בחיפה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
החשבונית החודשית מועברת ללקוחות השירות הדיגיטלי באמצעות הממיר הדיגיטלי המותקן בביתם, וזאת בהתאם לתנאי הרשיון והסכם המנוי.
כחלק מאיחוד מערכות המנויים ובמטרה לתת שירות טוב, מתקדם ואיכותי יותר, HOT מאפשרת ללקוחותיה לצפות בחשבונית החודשית באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
השירות נותן אפשרות לצפות בחשבונית הנוכחית של כל השירותים, בחשבוניות קודמות של כל השירותים ולברר מצב חשבון כללי.
יצוין כי עם קבלת פנייתה של הלקוחה עודכן במנוי שליחת חשבונית חודשית באמצעות הדואר לכתובת- קויפמן יחזקאל 13 בחיפה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה