פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ושירות לקוחות מזעזע ! נושא התלונה:
לוקינוב יורי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אגלגל את התלונה מתוקתרת כמה שיותר.
לפני כשנה וחצי אני וחברתי לשעבר עשינו מנוי לחברת הוט דרך הוראת קבע..לפני כחצי שנה היא עזבה ללמוד בחו"ל וביקשתי להעביר את שם המנוי על שמי ואת התשלום גם כן דרך הוראת קבע.
החתמתי את הבנק מספר רב של פעמים ופיקססתי את השוברים המוחתמים גם כן.
אך, כל חודש הדבר חזר על עצמו- ותשלום חזר עקב "החזרה טכנית".
לאחר שהגיע אליי גובה שטח ושילמתי לו במזומן חוב של 700 ש"ח, הוא החתים אותי על הוראות חדשות(טלויזיה,טלפון ואינטרנט) והבטיח שמעתה אין לי מה לדאוג והתשלום יירד בלי בעיות.
לאחר חודש שוב צצו להם המכתבים והתשלום שוב הוחזר מאותה הסיבה.
שוב החתמתי את הבנק ופיקססתי ויש לי את הפקסים.
באותו זמן ניתקו אותי מהחברה והצטבר חוב של 1000 ש"ח. שילמתי באמצעות ויזה של אחי, אך כדי להתחבר מחדש הם חייבו אותי לתת כרטיס אשראי למרות שהתעקשתי שהעסקה בוצעה בתנאים של הוראת קבע. לא עזר לי ויכוח של 20 דקות על הנושא עם המוקדנית ונתתי את האישור. כמו כן נאמר לי שמשום "ששברתי את העסקה ולא שילמתי את התשלומים" כדבריהם, הוט ביטלו את ההטבות שהיו וחייבו אותי לשלם קנס על שבירת העסקה גם אם הייתי נשאר !!
לא יאומן כי יסופר! גם רצחת וגם ירשת!
שילמנו את הקנס הזה גם כן כי הינו חייבים תשתית כדי לעבור לחברה אחרת.
עכשיו לאחר שאחי דיבר איתם 3 פעמים והפציר בהם שהוא דורש להיתנתק, עדיין הטלויזיה משדרת והם שוב יהנו מהכספי הלקוח התמים.
ניתן להזכיר שדירתי איתם אינספור פעמים וזה לא דבר פשוט להגיע למענה בחברה זו, כמו כן לפני גובה השטח חברי שעובד בחברה בדק מולי את סטטוס הבעיה לאותה עת ומצא להפתעתו הרבה כי אכן הוראות קבע ומסמכים ששלחתי נמצצאים אצלם בארכיב.אך זה כבר לא רלוונטי- כי איני מעונייין להיות לקוח של חברה עם יחס כ"כ מגעיל ללקוחה.
אין עם מי לדבר בחברה האטומה הזו.
כולי תקווה שתושיטו יד לעזרתי- כי מאסה בם נפשי!
זוהי דוגמא לביורוקרטיה המגעילה בהתגלמותה!

בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות בכתב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר לוקינוב טופלה במסגרת שיחתי עימו,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר לוקינוב טופלה במסגרת שיחתי עימו,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה