פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא כדין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2009 ביקשנו "הרחבה" למנוי הקיים... ביום ההתקנה דיברתי שוב עם נציגה ווודיתי שלא פותחים מנוי נוסף אלה הרחבה למנוי הקיים. מדוע פתחו מנוי נוסף? אני חייבת לציין שזו לא הפעם הראשונה שאני מחוייבת פעמיים באותו מקום ועדיין לא קיבלתי את ההחזרים שהובטחו לי!!! אני מבקשת החזרים מיידיים!!!!! החל מה30/4/09 אני הודעתי על ביטול הוראת קבע!
עוגמת נפש, כספי, אובדן זמן יקר סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' רויזנטול טופלה במסגרת טיפול של נציגת שירות הלקוחות.
הזיכוי יעודכן במנוי הלקוחה ויקוזז עם דמי המנוי מחודש יולי
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' רויזנטול טופלה במסגרת טיפול של נציגת שירות הלקוחות.
הזיכוי יעודכן במנוי הלקוחה ויקוזז עם דמי המנוי מחודש יולי
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה