פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמיכה טכנית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר ביקורו של טכנאי(בבוקר 20.09) לצורך החלפת אחד הממירים בבית, כעבור שעתיים, נפלה המערכת בכל הממירים עם הודעת אין קליטה(כולל באינטרנט+טלפון). לאחר מספר שיחות למוקד טכני בהמשך היום, והבטחה מהנציגים שנציג ייצור איתי קשר ממוקד הבקרה ועד הערב יגיע טכנאי - אף אחד לא הגיע. בשעה 9 בערב אמרו לי במוקד טכני שהבקרים הפסיקו את הפעילות באזורי,משום מה, ונציג ייצור איתי קשר מחר (21.09) ע"מ לתאם ביקור טכנאי. גם אם הוא יבוא - הייתי קרוב ל24 שעות מנותק מהכל, מרחו אותי במוקד בלי הסברים הגיוניים ובנוסף סבלתי קרוב לשבועיים מתפקוד לא טוב(התנתקות פתאומית) של אחד הממירים(שהוחלף).
אני דורש פיצוי הולם על עוגמת נפש, מריחה, שקרים וריבוי הבעיות שנוצרו לי מאז שעברתי דירה (15.07). כמו כן לטפל בבעיה אחת ולתמיד.
שבת שלום
מריחה, שקרים וריבוי בעיות בתקופה קצרה סוג הנזק :
תיקון הבעיה אחת ולתמיד+פיצוי "הולם" פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה