פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ירידה במהירות אינטרנט 100 מגה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.02.2012 עברתי לחבילה של 100 מגה. מאותו היום ועד לתאריך 22.09.2012 אני מקבל את המהירות רק לאחר סגירה ופתיחה של ההוט בוקס. לאחר כיום המהירות יורדת ל 50 מגה ולאט לאט יורדת עד למצב שאנני יכול לגלוש .היו אצלי 8 טכנאים ביניהם 2 טכנאים בכירים אשר לא הצליחו לפתור את הבעיה .דברתי עם בחורה בשם תהילה מתלונות הציבור שליוותה אותי במשך כל התקופה והיא אמרה לי לאחר שהייתה בקשר עם מחלקת הנדסה שהבעיה קימת אצל חמישה אחוזים מהציבור לידיעתכם.
מאחר ועברו שלושה שבועות נוספים משיחתי איתה ועדין לא קיבלתי פתרון לבעיה דיברתי איתה פעם נוספת ואין לה עדין פתרון ממחלקת הנדסה של הוט. היא התנערה מהדברים שאמרה, ואמרה לי שהבעיה קימת רק אצלי בארץ ואם אני רוצה אני אעזוב את הוט יחס מזלזל ופוגע .
אומנם קיבלתי זיכוים על אי הגעת טכנאי בסה"כ 600 שח פעם אחת ועוד זיכוים על 3 חודשים אבל אני פגוע מאד ו מהיחס המזלזל שלה וגם ממורמר
עקב יציאה מרובה והפסדי שעות עבודה על בואם של טכנאים והבעיה טרם נפתרה . אני מבקש פתרון לבעיה בלבד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הבעיה ופיצוי עבור עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה