|
|
|
|
|
|
הונאה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התחברתי לחברה לטריפל של הוט ונאמר לי כי אם אבטל עסקה בתוך 14 יום אחוייב רק 300 ש" דמי התקנה. לא נאמר לי כי אצטרך לשלם גם עבור צפייה של שבועיים בנוסף. כמו כן נמכרו לי מגדילי טווח שלא נאמר לי כי ישארו ברשותי ואצטרך להמשיך לשלם עליהם. עתה החברה דורשת ממני עוד 532 ש"ח עבור מגדילי הטווח שאמורים לשרת אותי בגלישה שנעשית גם אם היא לא דרכם. בבזק היו אצלי וטענו כי המתאמים לא עובדים בגלישה אצלם ונאלצתי לקנות זוג מתאמים חדש. הסכום הזה נוסף על 470 ש"ח שכבר שילמתי לחברת הוט. מדוע לא מוסרים את כל האינפורמציה במלואה???? מדוע נסיון שלי להוזיל עלויות עולה לי לצרכן בכ 1000 ש"ח? אגב, עשיתי עשרות שיחות כולל אי מייל לשרות לקוחות רק על מנת לנסות להבין מאיין נובע החוב ורק היום אחרי חודשיים ואחרי עשרות טלפונים קיבלתי תשובה...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיקבלו את המתאמים בחזרה ולא אצטרך לשלם עליהם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|