פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספים שלא מגיעים והתנהלות רמאית של הוט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-9.7.12 הצטרפתי להוט. דיברתי עם נציג שירות בטלפון ומסרתי לו את כל הפרטים שלי, כולל פרטי החשבון המלאים, והוא שלח לי את ההסכם במייל כפי שסיכמנו טריפל ב-330 שקל לחודש, ולאחר כשעה היה אצלי כבר הטכנאי וחיבר אותי. למחרת החתמתי את הבנק על הוראת הקבע ושלחתי להם בפקס.
אחרי כשלושה שבועות אמרו לי מהוט שהחשבון שלי לא תקין ושילמתי להם בדואר את החשבון עבור חודש יולי. באוגוסט הם רצו כרטיס אשראי ופה המקום לציין שעוד בשיחתי המקדימה בטלפון עם הנציג אמרתי שאני בכינוס ואין לי כרטיס אשראי ולאחר בדיקה שלו הוא חזר אלי ואמר שזה בסדר ואז בוצעה כל ההתקנה כפי שתיארתי.
בחודש אוגוסט אמרתי להם שאין לי כרטיס אשראי ואם הם לא יכולים לעבוד עם הבנק אז אני מוכנה לשלם מראש ל-3 חודשים כפי שעושים ב-YES. הם לא הסכימו ואמרו שהם לא ערוכים לצורת גביה כזאת. ואז נציגת הכספים שלהם אמרה לי שב-1.9 הם ינתקו אותי כדי שלא אחויב עבור חודש ספטמבר. ואכן ב-2.9 נותקתי משירות הוט.
בעודי מנהלת משא ומתן עם החברה על כך שלא יתכן שעבור חודש אחד שהייתי מחוברת יגבו ממני 200 שקלים עבור התקנה, במיוחד שזאת לא הבעיה שלי כי אני לא ניסיתי להסתיר את פרטי החשבון שלי אלא מסרתי אותם במלואם לנציג, שבדק וחזר אלי כעבור רבע שעה וחיבר אותי ולכן אני לא צריכה לשאת בעלות כל כך גבוהה של התקנה, כי אם היו אומרים לי מראש שהחשבון לא תקין והם לא עובדים איתו אז כלל לא הייתי מתחברת אליהם. בהתחלה חשבתי שזו טעות בתום לב של הנציג, אך כעת אני בטוחה ומשוכנעת שזו רמאות שהחברה נוקטת כלפי לקוחות כי שמעתי על המון מקרים נוספים שבהם הוט התנהגה באותה דרך נלוזה כלפי הלקוחות.
השיא של הפאתוס הזה הוא שהיום אני מקבלת חשבונית עבור שירותי טריפל הוט לחודש ספטמבר, להזכיר שאני מנותקת מה-2.9, אז אני מקבלת חשבונית על שירות שלא קיבלתי, כשמי שמנתק את השירות היא הוט ולא אני הלקוחה, ומחייבים אותי בסכום של 514 שקלים - א' כשלא קיבלתי כלל שירות כי אני מנותקת מה-2.9 על ידי הוט ובכלל מאיפה הסכום הזה כשההסכם איתם הוא 330 שקלים לחודש? האם כשלא מקבלים שירות ומנותקים ע"י הוט המחיר לחודש עולה? הוט עושה כטוב בעיניה, ללא שום חוק ודין שהיא נותנת לאף אחד, מרמה את לקוחותיה. ואילו היה עושה זאת אדם מן הישוב סביר להניח שאף היה יושב בכלא על המעשים האלה.
מכיוון שאני מנסה להשיג את המנהלים בהוט, אבל אי אפשר לעבור את החומה של נציגי שירות ולפני שהחוב שלי יתפח לעשרות אלפי שקלים - אחרי החג אני נפגשת עם עורך דין אשר אני מקוה יצליח לשים סוף לסאגה המטורפת הזאת ואולי אף לחייב את הוט לשאת בתוצאות מעשיה ויותר נכון מחדליה ולהתנהג קצת יותר בכבוד ללקוחות שלה.
כיום אני מחוברת ל-YES ופשוט מקללת את הרגע שדיברתי עם נציג השירות של הוט. כמובן שאני אדאג לפרסם את כל ההתנהלות של הוט ואנשים אולי ידעו להיזהר מהחברה הזאת ולהתרחק ממנה כמו מאש!
כספי סוג הנזק :
זיכוי 200 שקל התקנה וביטול החשבונית של ספטמבר שאינני מנויה של הוט מה-2 לספטמבר כבר. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה