פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע אחד חיובים אחרים לגמרי וקוי טלפון לא תקינים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי ביצעתי התחברות לחברת הוט בעסקה טלפונית מול נציגת שירות בדוכן בת ים (שאת הנציגה באופן אישי אני מכיר מעבודה קודמת מול הוט) הנציגה הבטיחה ש"תסדר לי דיל מיוחד" 285 ש"ח לחודש עם 2 ממירים HD חבילת תוכן + 6 חבילות נוספות + טלפון ביתי 500 דקות לכל היעדים + אינטרנט 12 מגה וכל זאת ללא עלות התקנה כלל.
בחשבונית הראשונה מויזה (כי אני לא מקבל חשבוניות מהוט, כנראה במתכוון) כבר התברר לי שהנציגה שהכרתי אותה באופן אישי עבדה עליי גם באופן אישי ומיוחד.
קיבלתי חיוב של 600 שח התקנה כאילו התקנתי לכל הבתים בשכונה.
לגבי התוכנית הסתבר בדיעבד שזו תוכנית של תעשיה אוירית ולא ניתן לתת אותה לכל לקוח. בנוסף שינו לי את התוכנית ל330 ש"ח בחודש.
הטכנאי של הוט שעבורו שילמתי 600 ש"ח לא התקין את הקווים כראוי,
ואחרי 4 חודשים רכשתי טלפון לבית במיוחד כדי להתקשר ממנו כי גם שינו לי את הדיל וגם הגיע הזמן להשתמש בטלפון ביתי מסתבר שכל הקווים בבית לא עובדים כלל. כשהתקשרתי למוקד הוט נאמר לי שלאחרונה הוציאו נוהל חדש שבו הם לא מטפלים בקווים ביתיים אלא רק בחיבור ישיר למודם. כשהחברה גבתה עלות התקנה היא גבתה מחיר מלא (למרות שלא כך נסגר מול הנציגה) לחיבור הקווים.
אני משלם ממיטב כספי כדי לקבל מינימום שירות, מסתבר שאת השירות לא מקבלים כלל והחיובים המלאים שגובים ממני כל חודש באשראי הולכים רק לאינטרנט ולטלויזיה שבהם אני משתמש יותר.
חשוב לציין כי פניתי מספר פעמים לחברה ושוחחתי עם מספר רב של נציגים, בהם חלקם הבטיחו לי זיכוי על עלות ההתקנה "מאחר ונעשתה טעות" וכשהתקשרתי חודש לאחר מכן לחברה לברר למה לא קיבלתי את הזיכוי נאמר כי אתה לא זכאי לכך וזאת למרות שהובטח על ידי הנציגה עצמה לאחר התייעצות עם בכיר.
לגבי התוכנית עצמה ביקשו שאשלח תעודת עובד למרות שלא נאמר לי על כך שום דבר מלכתחילה ולא ידעתי שמדובר במבצע מיוחד לעובדי חברה מסויימת.
ובנוסף הוסיפו חטא על פשע כאשר אני לא חתום על מסמכים כלל וגם לא קיבלתי אותם הבייתה במעמד החיבור ולא לאחר מכן ולא חשבוניות.
חודשיים וחצי אחרי הואילו בטובם חברת הוט לשלוח לי למייל הסכם של הדיל ה"חדש" שצירפו אותי ללא ידיעתי על סכום של 330 ש"ח.
כספי סוג הנזק :
שינוי התוכנית להסכם שסוכם עם הנציגה מלכתחילה, החזרים מיום החיבור ותשלום עבור שיחות הטלפון ומספר הפעמים שנסעתי מפתח תקווה לבת ים עבור אותה נציגה כדי לברר את גרסתה לעניין, ופיצוי עבור עגמת הנפש ובזבוז הזמן שנגרם. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה