פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שיחה ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אל: חב' הוט בע"מ
מחלקת פניות הציבור
בפקס: 077-7078282
יהושוע הצורף 13, באר שבע, מיקוד 84899.

עותקים:
מבקר המדינה: נציבות תלונות הציבור, רח' הארבעה 10 תל אביב
הממונה על הגנת הצרכן משרד התמ"ת –רח' בנק ישראל 5, ירושלים
ידיעות אחרונות-מדור צרכנות לידי דני שדה
כל בו טוק-לידי רפי גינת משרדי רשת –נגה, הברזל 23 תל אביב
אתר YNET מדור צרכנות, לידי מירב קריסטל (בדואר אלקטרוני)

הנדון: ניתוק שיחה במהלך שירות במוקד הטכני ואי מתן סגירת טיפול בשירות הלקוחות
מנוי:0524012626
א.ג.נ
אני שולחת לכם מכתב זה בדרישה שתדעו איך להתנהג מול לקוחותיכם ולסגור טיפול מולו, אוסיף ואציין שאני לקוחה חדשה בחברתכם מחודש אפריל ובאמת עד עכשיו הכל היה תקין חוץ מכמה תקלות שהממרים שלכם לא זזים ונתקעים באופן כרוני.
בתאריך 30.09.2012 פניתי לשירות הלקוחות של הוט בבקשה שחייבו אותי על ערוץ האוכל 7 ₪ ולא היו צריכים לחייב אותי, מכיון שקיבלתי הטבה עבור הערוץ למשך 5 חודשים . שוחחתי עם נציגה בשם שני והיא אמרה שלא יתכן דבר כזה כי לא ניתנת הטבה למספר כזה של חודשים הסברתי לה שזה מה שנאמר לי ע"י הנציג. היא אמרה שהיא תבדוק מה היא תוכל לעשות ותחזור אליי , ואכן היא חזרה אליי אמרה שתזכה אותי עבור החיוב ואמרה שהיא צריכה לסגור לי את הערוץ לאחר דין ודברי אמרה שתבדוק את העניין ותחזור אליי אחרי החג.
הסאגה לא נגמרה בזה שבמשך חצי שעה הייתי על הקו בטיוטורים ובדיקות בשביל טעות שלכם ובנוסף מדובר בערב חג. לאחר דין ודברים עם הנציגה הזו אמרתי לה שהיית לי בעיה נוספת וביום שבת האחרון הזמנתי את ערוצי ספורט 1 ו-2 ובמשך שעה לאחר ההזמנה לא היה ניתן לצפות בערוצים ישר היא התנערה ממני וזרקה אותי לטכני לאחר המתנה בקו של עוד רבע שעה עתה לי נציגה בשם מוחרה והסברתי לה שבשבת האחרונה הזמנתי דרך הטלוויזיה את הערוצים ספורט 1 ו-2 ולאחר ההזמנה לא היה ניתן לראות את הערוצים פניתי למוקד והוא עשה לי מאין עדכון במערכת ולאחר מכן עדיין לא ראו הזמנתי את הערוצים כדי לראות את המשחק של ארסנל נ' צלסי ופספסתי את המשחק עקב זה הנציגה המשיכה להתעקש שהיא תזכה אותי על שעה באופן יחסי או שתנתק לי את החבילה ואני לא יחויב בתקנון שלכם ישנה התחייבות לחודש עבור החבילה יש פה פגיעה בהסכם שלכם מול לפי דבריה של הנציגה.בנוסף הנציגה חזרה ואמרה שהיא תתן לי את הvod כפיצוי על התקלה שנגרמה ובנוסף חזרתי והסברתי לנציג שוב ושוב שאין לי צורך בערוץ הזה . היא ניסתה לעשות כל מה שביכולתה כדי לא להעביר אותי למנהל ולנסות לתת לי פתרונות אחרים . שלא נותנים מענה למה שקרה בכלל ופתרון היא ניסתה להשקיט אותי וזרוק לי עצם כדי שאני ימשיך הלאה וארד לה מה הקו. תוך בזבוז זמני וכספי במהלך ערב חג .
לאחר ששוחחנו במשלך כארבעים דקות בערב החג ודרשתי כל פעם מנהל שיוכל לתת לי מענה לבעיה היא לא הייתה מוכנה להעביר אותי בשום פנים ואופן למנהל שיעזור ויפתור לי את הבעיה כל פעם שמה אותי על החזק וכל פעם חזרה על אותה מנטרה שלא ניתן לתת פתרון אחר ומנהל לא יוכל לעזור לי .
לאחר ארבעים דקות על הקו נותקה השיחה על ידי אותה נציגה השעה הייתה כבר 13:00 בצהרים ערב חג .ציפיתי המינימום שהנציגה תחזור אליי ותסגור מולי טיפול וזה לא קרה ועד ליום זה שליחת מכתבי אף אחד מחברתכם לא פנה אליי ולא נתן לי מענה לבעיותיי.
נחמד, שחברת הוט הגדול מתנהגת בצורה כזו אל לקוחותיי ובפרט שמדובר בלקוחות חדשים שלה. טרטרתם אותי בטלפון בזבזתם את זמני ולא עשיתם שום דבר כדי לסגור את הטיפול ובנוסף להכל גם ניתקו לי את הטלפון בפנים.
לא מספיק כל העוגמת הנפש שאני אמורה לשלם את כל הכספים האלה ללא דין אלא בצורה של גניבה על שירותים שלא הייתי אמורה לשלם ובנוסף לא ראיתי את המשחק שבגללו הזמנתי את השירותים של אותם ערוצים , הפעם באמת התעליתם על עצמכם במתן שירות לקוי וגרוע ,שברתם שיא חדש באטימות .
לטיפולכם אודה, בברכה,
לב לירון, עו"ד
0524012626


עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה