פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עסקה שהובטחה ולא בוצעה בפועל + מידע שגוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
היי אני לפני כמה חודשים ביטלתי את ההוט שהיה לי בדירה הפרטית עקב מעבר חזרה לבית של ההורים, כעבור מספר ימים צלצל אליי בחור בשם מאור והציע לי להחזור חזרה בתנאים מעולים, הציע לי טריפל ב270 שח, הוסבר לו שעבורי אולי לא אבל מה שכן אמא שלי תרצה, העלנו את אמא שלי לועידה והיא טענה שיקר לה, לאחר מספר שעות חזר אותו מאור לאמא שלי ואמר לה שהשיג לה מבצע לאחר בירור עם המנהל שלו ב230 שח רק שלא תקבל דקות בטלפון אבל קו יהיה לה שיחות נכנסות ויוצאות ורק אם תוציא תשלם, ובנוסף ידאג לנו לספר דרך הוט נט בלי לדבר איתם בלי כלום ב20 שח בחודש בלבד ושיתיקנו הכל יעבוד לבד, אמרתי לו שאני רוצה הסכם או איש קשר לדבר איתו הוא טען שהוא איש הקשר ואני לא צריך לדבר עם אף אחד ושלח לי חוזה במייל, היא הסכימה וקבענו התקנה.
ההתקנה נקבעה ליום שישי ואף אחד לא הגיעה היינו סבלניים והיינו מוכנים לחכות, לאחר כמה לפני ההתקנה אני התקשרתי לשירות לקוחות ונדהמתי לגלות שהמבצע בכלל שהותקן לי הוא ב309 שח, התקשרתי למאור נסער הוא טען שזה תוכנית זמנית ועד שאני לא אשלח לו תעודת סטודנט כי מדובר מבמצע סטודנט לא אוכל לקבל את המבצע, נדהמתי לגלות שוב שלא הוזכר באף שיחה מילה סטודנט והוא החליט לתת לי את המבצע על דעת עצמו מה גם שעדין לא הייתי סטודנט, בכל זאת סוכם ונשלחו החוזים במייל כדי להרגיע והובטח התקנה חינם.
באו להתקין כאשר סיימו את ההתקנה התקשרתי למאור לגבי האינטרנט כי לא עבד הוא טען שהוא כבר חוזר אליי ומאותו היום נעלמו עקבותיי, לאחר שיחות עם השירות שטען שיחזור לא חזר, SMS שנשלחו טען שיחזור תכף ולא חזר גם אני וגם אמא שלי קרוב לשבועיים 4 -5 פעמים ביום מנסים לאתר את הבן אדם ואין זכר ממנו.
לאחר המון שיחות מול השירות לקוחות לא רצו בכלל לשנות לי את המבצע אלא אם אני אקח את המנוי על השם שלי ולא על שם אמי, שההתחלה הוסבר למאור שהכל מול אמא שלי.
לאחר שיחות ארוכות הותקן לי השירות לאחר "מלחמות" מולכם.
נציגה מהשירות חמודה מאוד בשם סיוון עזרה לי ונתנה שירות מעולה, בשיחה מולכם נדהמתי שוב לגלות שחוייבתי על 309 + 400 שח התקנות מה שהובטח שלא ויש לי במייל את החוזים ובכתב רשום שהוא מזכה אותי על הכל!!!!
מאור נעלם ולא עונה לטלפונים, הודעות וגם לא חוזר לאחר שהכל מוקלט גם אצלכם ושיחות רבות מול השירות שהעלו אותו לועידה והבטיח שיחזור.
אני רוצה להגיד שחווית השירות שלי פשוט מתחת לכל ביקורת והכל בגלל מאור, שקרן, נוכל, רמאי ואם הייתי יכול עוד להוסיף הייתי עושה זאת!!!
הבחור "שיגע" אותי ואת אמא 10 פעמים ביום עד שסגרנו את העסקה קרוב לשבוע ימים ומהרגע שבוצע ההתקנה באותה השניה נעלם!!!
אני הולך לבטל את כל המנויים בהמשך רק בגלל השירות שקיבלתי מאותו הבחור. פשוט בושה וחרפה שהוא עובד אצלכם ועוד מציג את עצמו כמחלקת שימור חריגה, אם ככה אתם מתנהגים ללקוחות שחוזרים אליכם שוב זה בעיה!!!
יש לי עוד המון דברים פתוחים אצלכם שעוד לא טופלו אני מקווה שיטופלו במהרה.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה