פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמיכה טכנית - מגבר צמוד לראש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בעקבות פניה שלי למוקד השירות/טכני עבור תשלום חודשי וממיר שאינו תקין, תואם לי טכנאי אשר הגיע בתאריך 04/10 לצורך החלפת ממיר חדש. הטכנאי שהגיע אמר לאשתי "למה לא ביקשתם ממיר HD (לא הוזכר תשלום עבורו) הטכנאי השיב שמיכוון שלא ביקשנו, אין ברשותו ממיר מסוג זה והתקין אחר. כשהגעתי הבייתה נוכחתי לראות כי הטכנאי הוסיף והתקין לנו "מגבר" לשקע החשמל כשהוא מחובר בחדר השינה וצמוד למיטה. מאחר וחששתי מקרינה ניתקתי מייד את המכשיר, אך מהר מאוד הבנתי שבלעדיו אין לי טלויזיה ואינטרנט!!! ביום א' 07/10 המתנתי ארוכות למענה של נציג טכני. ענה לי נציג בשם דניאל והתחיל לספר לי סיפורים שהממיר HD עולה כסף והוסיף דוגמאות של מכולת וקוטג שעולה כסף ולא אוכל לקבל חינם. לא הבנתי מה הקשר בין המגבר שהותקן בחדר השינה לבין קוטג במכולת ???? (אני לא מקבל את השירות בחינם אלא במיטב כספי ולא רכשתי קוטג אלא שירות לטריפל) באותו הרגע ביקשתי לשוחח עם מנהל או אדם בכיר אחר. הנציג לא הסכים להעביר אותי לאדם אחר והשיב שרק אחרי החג (עוד יומיים) יצרו איתי קשר. הסברתי לנציג שאני חושש מקרינה שנצאת החדר השינה ומשום שהמתנתי המון זמן למענה, - לא אנתק את השיחה גם אם אמתין עוד שעה על הקו. עקב תשובות... ומרוב כעס רב על ההתקנה שלדעתי רשלנית, הזמן שהמתנתי למענה, והשירות מהנציג, ביקשתי לסיים את ההתקשרות בינינו. אך הנציג הוסיף שגם זה לא ניתן!!! מאחר והרגשתי שלא אתקדם לשום מקום - ניתקתי את השיחה.
סיום התקשרות ואיסוף ציוד או תיקון המצב לקדמותו עם פיצוי הולם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה