פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יושר וחוסר הגינות מקצועית נושא התלונה:
קוזוקרו אודט שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני עובד תעשיה אווירית ולקוח ותיק של הוט ונמצא במבצע של תעש"א ,237 ₪ בחודש.
בתאריך 19/03/2012 שוכנעתי ע"י נציגי הוט לעבור למבצע של הטריפל, ללא כל התחייבויות, חשבתי רבות והנציג הבטיח שבמקרה ואתחרט מתישהו הוט ישייכו אותי באופן אוטומטי חזרה למבצע שהייתי בו לפני השינוי.
במהלך החודשים הבאים היו לנו בעיות עם ניתוקים ואיכות השיחות בטלפון והחלטנו ב 16/08/2012 להתנתק מהטלפון וב 21/08/2012 להתנתק מהאינטרנט, דיברתי עם נציג הלקוח וביקשתי כפי שנאמר והובטח ב 19/03/2012 לחזור חזרה למבצע הקודם ושלחתי שוב תעודת העובד כפי שנתבקשתי , הנציג אישר קבלת תעודת העובד ונאמר לי שתוך 3 ימי עסקים המבצע יתעדכן.
לתדהמתי ולהפתעתי הרבה קיבלתי בחודש ספטמבר חיוב ע"ס 458 ₪ , במקום ה 237 ₪ התקשרתי לשרות הלקוחת ושם נאמר לי שקרתה טעות ומשום מה המבצע לא עודכן ואקבל זיכוי בחשבונית הבאה.
והנה קיבלתי את החיוב החדש ושוב חיוב ע"ס 465 ₪, במקום ה 237 ₪ התקשרתי שוב ב 10/10/2012 לנציג השרות בשם דוד ודיברנו אולי 30 דקות אבל...משום מה אין תקשורת.....אין הבנה..ולמרות שחזרתי על עצמי וביקשתי ממנו לבדוק את ההיסטוריה וכדי לאמת אותי .
מאד מאד כעסתי על חוסר ההבנה וביקשתי ממנו להתנתק מיידית מהוט.
עקב השיחות המרובות שלי עם נציגי הלקוח של הוט וחוסר המעש/פתרון מצדם נגרם לי מפח נפש ואני מרגיש שאין להם רצון לטפל ולפתור את הבעיות שהם עצמם יוצרים ,
לכן אני מבקש באופן מיידי לבדוק את כל ההתקשרויות שלי כולל הודעות הניתוק (אצלי הכל מתועד ואני יודע שגם אצלכם) ולהחזיר לי את ההפרשים וזיכוי כרטיס האשראי.
לידיעתכם , חוץ מערוץ הצרפתית שעליו אני משלם 20 ש"ח בחודש , פרט לכך ואני מצהיר חד משמעית לא הזמנתי/ביקשתי ערוצים נוספים בתשלום.
אני מאד מקווה שמכתבי יופנה להנהלה ויעיר אתכם מתרדמתכם שכן חוץ ממני אתם יאבדו לכם לקוחות נוספים.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי וזיכוי כרטיס האשראי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה