|
|
|
|
|
|
הפרת חוזה וגניבה מחשבון הבנק |
נושא התלונה: |
asher sigal |
שם/כינוי: |
יום שישי 06 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.7.12 חתמתי חוזה עם חב' הוט עבור תשתית אינטרנט במהירות 2.5 מגה בחוזה מפורט במדויק עלות השירות שהוא 59 שח כולל מעמ
וכן עלות חד פעמית התקנה 149 ₪. נציגה מטפלת סימה קניון גירון אשקלון
החיוב בחשבון הבנק מראה בירור כי חב' הוט גונבת ממני כלקוחה ומחייבת אותי ללא כל סיבה חיובים שונים .
וכי החברה לא מקצועית ומנסה את דרכם בליגזול כספים מלקוחתיה.
להלן החיובים 16.9.12 326.15 ₪, 286.89₪ 62.26 ₪ כל החיובים הורדו בתאריך הנל 16.9.12 להלן התדפיס עוש.
לאחר שיחה עם השרות נציגה בשם אוריה בתאריך 30.9.12 לא ידעה לתת הסבר את פשר הגנבה.
כמו לציין כי לראייה נגד החברה ישנם אצלי המסמכים הבאים א.חוזה ב. תדפיסי עוש ג. מכתב הנשלח לחב' הוט.
חברת הוט ידועה במעלליה בשם רע בקרב הציבור בטעונה שהם "טועים בחיובים" יש לציין כי לא חששתי בחתימת חוזה כוון שבחוזה מפורט במדויק עליות.
יש לציין כי למעט התשתית אינטרנט אין לי שום קשר לשירות נוסף מצד הוט.
פגיעתי כלקוחה נזק כספי ועוגמת נפש
לטיפולכם המסור סיגל אשר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|