פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך קורה שמתוך 7 נציגים אף אחד לא יכול לעזור?????? נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 12/10/12 התקלקלה לי הטלויזיה,בתאריך 14/10/12 פניתי למוקד הוט בשעה 18:00 בערב לנציג שירות הנציגה הראשונה שענתה היתה מזי אח"כ היא לא הצליחה למצואה מענה לשאלה מאוד פשוטה ששאלתי:"איך אפשר לראות באינטרנט את ערוץ ויוה?"וערוצים אחרים?" העבירו אותי בין 7 נציגי שירות בינהם נציגי טלויזיה,מחשבים, תמיכה וחוזר חלילה ואף אחד לא מצא מענה לשאלה פשוטה ששאלתי. מבקשת לטפל בנושא בדחיפות לא מקובל שלקוח מתקשר מחכה על הקו 20 דקות למענה ואח"כ עובר פינפונג בין נציגים במשך עוד 40 דקות סה"כ שעה בלי שהתקבל מענה.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה