|
|
|
|
|
|
איך קורה שמתוך 7 נציגים אף אחד לא יכול לעזור?????? |
נושא התלונה: |
יום ראשון 14 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 12/10/12 התקלקלה לי הטלויזיה,בתאריך 14/10/12 פניתי למוקד הוט בשעה 18:00 בערב לנציג שירות הנציגה הראשונה שענתה היתה מזי אח"כ היא לא הצליחה למצואה מענה לשאלה מאוד פשוטה ששאלתי:"איך אפשר לראות באינטרנט את ערוץ ויוה?"וערוצים אחרים?" העבירו אותי בין 7 נציגי שירות בינהם נציגי טלויזיה,מחשבים, תמיכה וחוזר חלילה ואף אחד לא מצא מענה לשאלה פשוטה ששאלתי. מבקשת לטפל בנושא בדחיפות לא מקובל שלקוח מתקשר מחכה על הקו 20 דקות למענה ואח"כ עובר פינפונג בין נציגים במשך עוד 40 דקות סה"כ שעה בלי שהתקבל מענה.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|