פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בגלישה+ עמלות גבייה מיותרות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני מנוי תשתית אינטרנט דרך הוט במהירות 2.5 מגה. (כתובתי הוגו מולר 57 קרית אתא)
החל מ10.10.12 אני חווה ניתוקים רבים אשר לא מאפשרים לי להנות מהאינטרנט. בכל פעם שאני מתקשר לשירות התמיכה נאמר לי כי יש "בעיית רשת" חיצונית והיא מטופלת. ובכל פעם הנציג/ה טוענים כי תוך
שלוש שעות הבעיה תיפתר. אך נכון להיום אני עדיין חווה ניתוקים כמה פעמים ביום. יוצא שאני משלם סתם להוט על התשתית שלא מסופקת לי וכן משלם גם לספקית אשר שלא באשמתה לא יכולה לספק לי שירות.
אני דורש ראשית שהתשתית שלי תתוקן כך שלא אחווה ניתוקים בכזאת תדירות ובנוסף דורש פיצוי כספי עבור התשלום בימים בהם היו ניתוקים.
כמו כן לפני יותר מ3 חודשים הסדרתי מולכם הוראת קבע אשר נאמרה לי שהיא תקינה ובכל פעם טענתם שמשו לא בסדר ועכשיו היא תקינה שוב. ובאחד המקרים אף חייבתם אותי בעמלות גבייה (שזוכו עקב הטעות). אדרוש שאחת ולתמיד תסדרו נושא זה כדי לא להטריד אותי שוב.
תיקון ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה