פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הסכם התקשרות בין חב' הוט לבין מוזס סולומון ו/או גילה סולומון
רח' ההולנדים 27, הדר עם . טל. 09-8337731
בתאריך 05/07/2012 סיכמתי עיסקה עם צחי מצוות ורד על בסיס לקוח עסקי את התנאים הבאים:
1. 4 ממירים כשאחד מהם מקליט
2. חבילת תוכן, ילדים , ספורט, וסדרות , ויוה + לשנה.
3. אינטרנט במהירות 30 מגה.
4. טלפון 500 דקות לנייח ולנייד.
5. תמיכה באינטרנט (רשת) שאף פעם לא מומשה.
כל זה בסכום של 296 ₪ בחודש (לפני העלאת המע"מ ב 1%). ניתן לשמוע בהקלטה שנמצאת בידכם וגם בידי.
ב 06/07/2012 חוברנו לתשתית הוט. הכל פעל כשורה כולל קו טלפון שפעל בחדרים הרלוונטיים.
מתחילת ההתקשרות כל הזמן הייתי בוויכוחים עם חברת הוט.
חלק מהנושאים נפתרו אך התחיל ויכוח בנושא ויוה +. אחד טען שזה לחודשיים, שני הסכים לחצי שנה, ואף אחד לא היה מוכן לעמוד בהסכם. מידי פעם הופיע חיוב ואז נאלצתי להתווכח לביטול. על החשבון האחרון עוד לא הצלחתי להתווכח.
כמובן שהסכם כתוב אין היות והוט שולחים רק הסכם לגבי הממירים וגם זה השתנה מספר פעמים בתקופה של 3.5 חודשים למרות ששום דבר לא השתנה, וכל השאר זה מאד כללי כך שניתן להסתמך רק על ההקלטות שבידי החברה (במקרה זה גם בידי) אבל אף נציג לא יבזבז את זמנו לשמיעה.
בתאריך 15/10/2012 הודעתי לחב' הוט שקו הטלפון אינו פועל בביתי. למחרת היגיע טכנאי לתקן את התקלה (זה מה שאני חשבתי) אך כל מה שהוא עשה זה לחבר מכשיר למודם שלהם שנמצא אצלי בחדר האחרון בבית והודיע שהם לא מטפלים יותר בשאר הנקודות. כך שנותרתי עם טלפון בחדר אחד שכלל לא נחוץ בו קו טלפון ואילו בשאר החדרים אין קן טלפון פעיל ועפ"י הטכנאי זה לא מעינינו. אלו התנאים החדשים של חברת הוט. ברצוני לציין שאחד החדרים הוא משרד.
ב 17/10/2012 דיברתי עם שלושה נציגים.
הראשונה הבטיחה לשלוח טכנאי נוסף שיבדוק.
השני ביטל את ההבטחה ואמר שאין אפשרות לשלוח טכנאי כי היה כבר. (מוקלט אצלי)
הנציגה האחרונה מקשרי לקוחות שאיתה דיברתי (מוקלט אצלי) הבטיחה שיגיע טכנאי ביום שישי יבדוק כל שאבקש ממנו ואני רציתי שיבדקו רק את החיבור בין התשתית של הוט לתשתית שלי (לא בחדרים).
הטכנאי אכן היגיע אך כקודמו אמר שהם לא עושים את זה יותר.
האפשרות היחידה שנותרה לי היא להתנתק מהוט וזה מה שעשיתי.
לכל אורך התקופה הרגשתי כל הזמן שמשקרים אותי ואת אף אחד לא מעניין מה שהובטח וההתייחסות ללקוח "הוא מספיק מטומטם שאפשר לעבוד עליו". מדובר על נציגים מקשרי לקוחות (לא משרות לקוחות).

סולומון גילה
וכל שאר האפשרויות שנתתם סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה