פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון התנתקות שהוביל לחוב נושא התלונה:
עמוס אבירן שם/כינוי:
‏יום שני ‏04 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בואו תקשיבו למקרה שנגרר כבר כמה חודשים טובים, בו חברת הוט לא מנתקת לקוח לבקשתו, ויותר מזה, יוצאת בהצהרות הזויות שממציאים העובדים שלה. אני הייתי מנוי טריפל בהוט, למרות שבפועל הייתי משתמש אך ורק בטלויזיה ובאינטרנט, ביקשתי ניתוק בתאריך ה04.06 דרך המוקד הטלפוני, נאמר לי שייצרו איתי קשר לניתוק ואיסוף ציוד, אף אחד כמובן לא יצר קשר והתקשרתי שוב וקבעתי איתם ניתוק ואיסוף בתאריך ה25.07 (שימו לב כמה זמן לוקח להם לנתק לקוח שנמצא בתכנית ללא התחייבות). אף אחד לא התקשר, לא בא ולא טרח לאסוף שום ציוד או לנתק לי את המנוי. כמובן שהתקשרתי שוב לשאול מה קורה עם הניתוק שלי, וכאן החלה מסכת ההתעללויות בי. אני יודע שזה נשמע מוגזם אבל אני יושב כאן מול המחשב ומגיע למצב של חוסר אונים. אני עובד המון שעות ביום, במקביל אני סטודנט, ואין לי זמן לטפל בחברה שחוצה גבולות ודורסת לקוחות כאילו הם כלום.

ברגע שהבנתי שאני עומד מול חברת תקשורת אטומה ושקרנית, החלטתי לתעד את כל השיחות שלי מול שירות הלקוחות שלהם, בפעם הראשונה שהתקשרתי לאחר שאף אחד לא הגיע לנתק אותי ולאסוף ציוד גיליתי שהכתובת שלי בכלל הייתה בניין 43, כשאני בעצם גר בבניין 41. כיצד גיליתי זאת? מעולם לא קיבלתי חשבוניות ונציג האיסוף טען שסירבתי לפתוח את הדלת, סירבתי להתנתק וסך הכל ביקשתי מבצע זול יותר. הוא טוען גם שזיהה אותי כשהדלת הייתה סגורה והקראתי לו את מס הת.ז וארבע ספרות אחרונות של אמצעי תשלום!!! נשמע לכם הגיוני??? איזה בנאדם שפוי בנפשו יעשה דבר מהסוג הזה? אפילו נציגת שירות הלקוחות שלכם ישבה בשקט חסרת מילים כשהרמתי עליה את הקול ושאלתי אותה אם זה הגיוני או בדיחה מה שהיא אומרת לי!!! אותה נציגה הבטיחה לי טלפון בחזרה עם תשובה הגיונית. אף אחד לא חזר אליי. יש לי שיחה מוקלטת שהנציגה אומרת שהכתובת שמופיעה אצלהם היא בניין 43.

יום לאחר מכן, התקשרתי שוב והגעתי לעוד נציגה שטוענת שמנהל יחזור אליי לאחר שיחה ארוכה (מאוד!) מלווה בצעקות ותשובות אטומות. אם אתם תוהים, שום מנהל לא חזר אליי והייתי צריך להתקשר שוב, לשבת על הקו עם נציגה שהעבירה אותי למנהלת שאמרה שנפתחה משימה לזיכוי בגלל שאני מופיע כלקוח עם חוב ולא ניתן לנתק אותי עד שהחוב ישולם. בתאריך ה23.08 קיבלתי טלפון ממוקד שירות הלקוחות בו נציגה אצלכם אמרה לי שהזיכוי בוצע (יש לי צילום מסך של השיחה). ביקשתי ממנה שתנתק אותי, מה היא אומרת לי? שיחזרו אליי עוד היום ממוקד ניתוקים. מישהו חושב שהזיכוי בוצע? מישהו חושב שהניתוק בוצע? לא זה ולא זה !!!!

לא ישבתי בשקט (וגם לא אשב בשקט!) והתקשרתי שוב למוקד שירות הלקוחות לשאול איפה המקרה יושב, נאמר לי שהזיכוי מצריך 14 יום עד שהוא נכנס לתוקף. סך הכל ביקשתי להתנתק ונגררתי כבר למעלה מ-3 חודשים. בתאריך ה18.10 הושארה לי הודעה בתא הקולי של נציגה ממוקד גבייה שמבקשת ממני ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בקשר לחוב שקיים לי אצלם. חייגתי לשירות הלקוחות, נאלצתי לעבור עם נציג שלהם שוב על כל המקרה המדובר, ושוב אני צריך לעבור את כל הבומרנג הזה חלילה, כי הוא לא יכול לקשר אותי עם עדי, נציגת הגבייה שמטפלת בלקוחות ספציפיים. הוא אמר שהיא תיצור איתי קשר לסיים טיפול. איפה קורים דברים כאלה? הם עוברים על החוק!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על החוב השקרי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה