|
|
|
|
|
|
תלונה על יחס מחפיר מצד חברת הוט התקנת ממיר מתקדם |
נושא התלונה: |
יום חמישי 25 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עבור הממונה על פניות הציבור במשרד התקשורת
אנחנו לקוחות של חברת הוט כבר שנים רבות
לפני כשבוע הזמנו אתת הממיר החדש של הוט magic באיכות hd על מנת לשפר את איכות התוכניות בטלוויזה
המנוי רשום על שם מספר הנייד שלי 0528706940
היום הגיע טכנאי לא נחמד ולא שירותי מטעם חברת הוט עם הממיר ועם גישה מאוד שלילית
הוא בקש שיהיה לנו כבל hdmi
נראה שזה משהוא שהוא כבר מורגל אליו לפי החיוך והזלזול בלקוחות
לא היה לנו כבר hdmi פנוי נוסף בשבילו יש לנו כבר כבל כזה במיוחד עבור מערכות אחרות
הוא הביא איתו כבר של מטר וחצי בלבד וטען שאנחנו צריכים ללכת לקנות כבל hdmi בעצמנו באורך 3 מטר על מנת שהוא יתקין את הכבל
ונקבע מחדש
זלזול מוחלט
אנטי שירותיות של חברת הוט בלקוחות
מדוע לא יגיע טכנאים עם כבלים מתאימים אם יש תשלום נוסף שיהיה מחירות
הכי משלמים על ההתקנה הזאת 289 שח או יותר ?
אני מבקש את התרבות משרד התקשורת בנושא על מנת לקחת את המנדט שניתן לחברת הוט כחברת כבלים מונופלית בישראל
על כך שהם מזלזלים בלקוחות ולא מכבדים את המונופול היחודי שניתן להם
זה מגוחך לבזבז שעות בטלפון להזמנת הממיר המיוחד
אנחנו בסדך הכל משדרגים ורוצים להשתמש בשירותים מתקדמים שלהם
מדוע לא יחשבו ויודיעו מראש ויעשו הכנות עם אופציות של כבלים מתאימים בסך הכל מדובר בכבל אחד בלבד המחבר בין הטלוויזיה לממיר ומטר וחצי ברור שלא יהיה מתאים לכל בית ??
למה לא תהיה הכנה מראש ויכינו אופציות לאורך נוסף באוטו בתשלום אפילו והם מריצים את הלקוח לחנות
אני מבקש לדעת שאנחנו לא מחוייבים על הממיר החדש ומבקשים פיצוי על הזמן והשירות הבלתי הולם כלקוחות הוט לאורך שנים
בברכה
דני טרסטיאן
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פתרון הולם לבעיה התנצלות ופיצוי מתאים כלקוחות לאורך שנים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|