פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוק הטכנאים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
ברצוני להתלונן על חברת הוט אשר לא עומדים בהתחייבותם לשליחת טכנאי .
היום יום שישי המתנתי לטכנאי שהיה אמרו להגיע בין השעות 09.00-11.00 .
כמובן שטכנאי לא הגיע אחרת לא הייתי פונה וחיי היו הרבה יותר רגועים .
כאשר התקשרתי לחברת הוט בבקשה לדעת היכן הטכנאי בשעה 10.30 ענה לי נציג שירות של חברת הוט שביטלתי את הטכנאי ולכן לא הגיע מיותר לציין שלא היה ולא ניברא כזה דבר אני פה מחקה בבית ולא בעבודה . (אני עובד ימי שישי )
הנציג אמר שיבדוק מה הוא יכול לעשות לגבי העניין ויחזור אלינו מיתר לציין שעד שעה 11 לא חזר אף נציג .
התקשרתי שוב דיברתי עם נציגה בשם קרן שהייתה אמרוה להעביר אותי לשיחת אחראי ולתת לי מספר פניה שלי אליה כדי שתהיה לי אסמכתא . השיחה "נותקה "
התקשרתי שוב לנציגת שירות בשם שירן (הקלטתי שיחה זו ). ביקשתי משירן שתבדוק מה קורה . תשובת שירן זה בבדיקה ( ללא SLA) יופי בבדיקה זה מצוין . ביקשתי בכיר מעל שירן שאולי יספק לי תשובות יותר ברורות .
שירן ענתה לי אין מנהל היום שיכול לדבר איתך יום ראשון יחזור אלייך מנהל .
סירבתי לתשובה זאת וביקשתי מנהל און ליין שירן ענתה לי אני לא אוכל לעשות זאת ונשארתי על הקו 20 דקות . שירן חזרה על הקו ואמרה לי שיש לה בשבילי מנהל תוך שעה כמובן שסירבתי וביקשתי מנהל און ליין . המתנתי על הקו כ30 דקות אז ניתקתי מיואש . כמו שציינתי השיחה האחרונה מוקלטת באופן מלא .
אני פשוט בשוק מרמת השירות הנמוכה הזו . איך לחברה כזאת יש רישיון עסק . מדובר פה הרבה מעבר למעבר על חוק הטכנאים מדובר פה על חברה שצריכה לספק שירות . לצערי לא ה רגשתי שקיבלתי שירות . אודה להתערבותכם ועדכוני בנשוא .
עם צריך את ההקלטה שצינתי בשיחה אני ישלח .
בתודה מראש ,
מיכאל .

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה