פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר במועד שנקבע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
רח' משה לוי 10 ראשל''צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-8/8/2012 כאשר היינו בתערוכת הרהיטים בגני תערוכה בתל-אביב, רכשנו סט ישיבה 3+2, תשלום בוצע בכרטיס אשראי. הנציג של חברה כתב בהזמה, שזמן אספקה הוא 4 שבועות(נספרים ימי עבודה בלבד). המועד הסתיים ב9/9/2012 אך מוצר לא הגיע, אף אחד לא יצר איתנו קשר כדי לפחות להסביר מה הסיבה של עיכוב. יתר על כן, כאשר פניתי לשירות לקוחות, קיבלתי הבטחות רבות שיחזרו אליי, לקחו מספר טלפון וכמובן אף איש לא חזר אליי. עבר סוכות, לא היינו בארץ, כאשר התחלתי לצלצל לשירות לקוחות, שום דבר לא השתנה, כל פעם עונה נציגה אחרת, שטענה שזה לא שירות אלא מרכזיה, כאשר ביקשתי להעביר אותי און ליין, התשיבה הייתה כרגיל "יחזרו אליך". מרוב יאוש התקשרתי לחנות למוכרת בשם טטיאנה, שחזרה אליי סוף סוף ואמרה שבגלל החגים, הביצוע של הזמנה מתעכבת. אז למה לא חשבו על זה כאשר כתבו לנו 4 שבועות? היום 28/10, לפני כמה ימים קיבלנו תשובה מאותה טטיאנה שההזמנה לא מוכנה והיא "תשתדל לקדם את העניין" מאז לא קיבלנו הסבר או התנצלות על כל היחס המזלזל הזה! אבל כסף נלקח, תשלום שלישי כבר ירד. גם כן שלחנו מייל עם בקשת פיצוי-הרכבה חינם במקום 300 שח - אין תשובה. בחוצפה כזאת וזלזול בלקוח עוד לא נתקלתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הוגן ואספקת מוצר מיידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה