|
|
|
|
|
|
חיוב מחירון מופקע בעקבות ניוד קו טלפון |
נושא התלונה: |
בר ירדן |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר קיבלתי הטבה ממקום העבודה וניידתי בעקבות כך את קו הטלפון של הוא לחברת נטויז'ן. בתמימותי, התקשרתי רק בחודש שלאחר מכן לעדכן מבצע ללא קו הטלפון, חשבתי שאחוייב במחיר המלא של הטריפל עד אותו הרגע ובמקום זאת חוייבתי במחיר "מחירון" בסך 830!! ש"ח. אחרי שיחות רבות ומס' נציגים הסתבר שזאת לא טעות. הוט מענישה את מי שמנייד את קו הטלפון וגובה מחיר מחירון שאף אחד לא מודע אליו. הלקוח הפשוט, אינו מודע בכלל שקיימת רמת מחירים כזאת ולי לפחות נראה שהאדם הממוצע היה חושב כמוני ומאמין שיחוייב במחיר המלא של ה"מבצע" (340!!) ש"ח ולא 320 ש"ח בלי קו הטלפון. כרגע הוט אמורים לזכות אותי רק על ההפרשים של השבועיים האחרונים שכיבכול עדכנתי בהם את המבצע ועדיין מצפים שאשלם להם מעל 600 ש"ח!
|
ועוגמת נפש שלא תתואר |
סוג הנזק : |
להחזיר את המחיר ששולם קודם של הטריפל ולא להפקיע מחירים שכביכול הם מחירון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|